Monday, April 18, 2016

:: 2bulan Berlalu ::

18Feb2016

Masih terasa2 lagi perut ditoreh..cume bezanye, xterasa sakit torehan tuh..masih terasa2 lagi perut digodek2..cume bezanye, xboleh dilihat dan xrase sakitnye..yg rase cume vibration godekkan tuh..xtau la nak explain mcm mana..hanya yg melalui akan memahami..masih terasa bawah dada nie ditolak dgn kuat ke bawah..masa tuh la terdengar jeritan dan tangisan pertama anak bujang mommy..hanya air mata mengiringi jeritan dan tangisan tuh..yg ditunggu2 dah kunjung tiba utk pertama kalinye..air mata yg menggambarkan pelbagai rase..sedih, gembira, bersyukur atas amanah yg Allah s.w.t kurniakan buat mommy ngan daddy utk dijaga..
Inilah amanah itu..akan mommy n daddy jaga amanah ini dgn sebaik mungkin..insyaAllah..happy 2months old my little handsome guy..ramai yg kate this little guy mcm muke mommy..mommy sukeee..hikhikhik..

Terbayang lagi perkara yg mengerikan..bila mana nmpk kaki sendri yg bukan mcm kaki sendri..mcm kaki org lain..mcm legs without bone..sumpah ngeri and scary..freaking scary i tell u..bayangkan badan kite static xleh bergerak, tp kaki tuh mcm boleh dipusingkan 360darjah..huwaaaaaa..xleh lupe..

Tapikan kite perasan one thing..qisya lahir hari khamis..adik lahir hari khamis..and, and, kite pun lahir hari khamis..kebetulan atau suratan..ececeh..sooo we are thursday's babies..daddy xmasuk dalam ini geng..hihihi..

8 comments:

  1. Cepatnya dah 2 bulan.
    So Falsya dah naik kerjalah ke?

    ReplyDelete
  2. Singgah pagi isnin...
    welcome back akk...:)

    ReplyDelete
  3. hepi 2months old baby!
    ye, mcm muka mommy :)

    ReplyDelete
  4. ok muka mommy ni....mmg sayang abis ngan mommy ni

    ReplyDelete
  5. comel..ada macam muka qisya jugak adik semek ni...

    ReplyDelete
  6. semua lahir hari khamis ..best nya..nanti kalau nak buat majlis harijadi kena pilih hari khamis la..heheh

    ReplyDelete
  7. same..sy pun rs mcm tu jgk..ms tu mmg xskt tp bile ubat bius hilang?huwaaaaa...skt gilos..sy dh 2 kali czer.. :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...