Monday, April 4, 2016

:: Pendamping ::

Jgn xtau, kite dh ade pendamping tau..tapi pendamping nie comel jer..geram rase nak gigit2..

Ehh tapi sebelum tuh, nak iklan pasal entry cendol sebelum nie..hehee..baiklah, saya akan pantang ais selepas ini..bile cuaca panas bedeting nie kan, tekak nie mcm memintak2 pulak yg sejuk2..tuh yg terpikir cendol tuh..ngeeee..neway, terima kasih atas nasihat..muahxxx..

Okayh, continue balik perihal pendamping..pendamping kite nie sejak ipad xleh nak bukak sebab screen retak (salah pendamping kite sendri..die xsengaja jatuh kan ipad, dan dgn sengaja ketuk screen ipad dgn botol minyak afiat), asyik la ngekor mana kite pegi..nak2 pulak bile nmpk kite masuk dapur.."mama mama mama"..die panggil kite mama u'olls..bile kite ckp, "mommy la"..die jawab balik, "miiimii"..jadik la dari xdgr langsung..hahahha..

Bile kite basuh pinggan dlm sinki, pendamping kite tuh siap amek stool letak kat sebelah kite..sebuk jugak nak membasuh pinggan..
Tuh la pendamping kite..geram jer..lg wat kecah lg ade..abis basah dapur dibuatnye..
Kite biarkan je xde pun kate nak menghalang..sel2 otak tgh berhubung gamaknye..baju basah xpe boleh tukar..

Kecik2 rajin nak "tolong" membasuh..dah besar nnt kalau malas basuh pinggan mangkuk kat sinki tuh, mmg mommy libas dengan getah paip..hihihi..

8 comments:

  1. Sama la ngan hero saya...lpas 5 minit dapur banjir....

    ReplyDelete
  2. hehehe.. sama dengan dak Nuha.. dia nak tengok kita membasuh dekat sinki camane.. ;)

    ReplyDelete
  3. hihi. comelnya pendamping awak :)

    ReplyDelete
  4. rajinnye mek nie...tolong mummy....
    bagus qisya nie...
    nampak dah ciri² kaklong kat situ.. :)

    ReplyDelete
  5. kakak2 sgt qisya..
    tolong mama tu.

    ReplyDelete
  6. anak2 besar gitu memang suka sgt ikut kita buat kerja... klu masak nak gak tgk... basuh pinggan nak jugak ikut main air... haha....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...