Thursday, April 7, 2016

:: Macam Mana Nie???!!!!! ::

Huwaaaaaaa..mcm mana nak diet nie??!!!..mcm mana nak kurus nie?!!!!..huwaaaaaaaa..

Mana xnye..makan kul 8-9mlm..even x heavy pun still makan jugak pe..kang xmakan kang somi kite duk propa2..

Somi, "sampai hati xteman i makan"
Isteri, "ehh, i teman ape..sepanjang kawen, setiap kali makan mmg i teman je u"
Somi, "sampai hati xnk makan sekali..sampai hati biaukan i makan sensorang"

Alahaiiiii baby tua nie..saje dengki tau..xkasik chan langsung bini nak diet xmakan mlm..terpaksa la si bini amek pinggan pastu makan sekali dengan baby tua die tuh..punah diet..tp kan kalau somi kite xpropa, kite pulak duk culas2 makanan dia..muahahahha..

So malam td, kite masakkkkkkkk,
Tadaaaaa..macaroni goreng utk baby tua..hahaha..sian somi kite..dh lama dh xmakan makanan dari rumah yg kite masak..die kan jenis suke makan kat rumah..
Baked potato..berbunga hati bile somi kite makan first bite terus, "eemmmmm, sedapnye domok..sedapnyeeee"..kembang kejap..hahaha..

Potato tuh kite rebus...bile dh lembut, kite belah dua, pastu korek kentang kat tengah..then bakar jap skin potato tuh dlm oven..dh agak2 mcm coklat2 kaler die, kuarkan pastu masukkan daging cincang goreng yg dh mix dgn lebihan potato yg kite korek tadi..letak cheese then masukkan balik dlm oven..wallaaaahhhhhh..rupe xmenarik sebab kite pakai mozzarella cheese yg bukan selalu kite guna..

Hamboi hamboi hamboiiii..mementang dh abis pantang, dh boleh masak, entry pasal makanan je ye..sebelum nie kalau entry makanan mesti makanan dari "dapur" org..balas dendam nampak..hiksss..

Hurmmmm, malam kang nak grill ayam jer la utk somi kite tuh..tgk la mcm mana..hehehe..

6 comments:

  1. wahhhhhh meriah nye menu hahahhahahah... biasak lew tu , cnfirm la x leh nak diet2 ..

    ReplyDelete
  2. ish..terliur sebab akak belum lunch la

    ReplyDelete
  3. Pergh... kalau akaklah, meraung tekak ni sebab asyik makan je.. hehehe.. tapi nasib baiklah my oven kat rumah MIL..

    ReplyDelete
  4. sedap nya..hobi pulak dah memang suka memasak..kan??habis diet lari entah kemana..heheh

    ReplyDelete
  5. Uishhh. Menarik baked potato tu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...