Friday, February 10, 2012

:: Geram Jangan Engkau Geram , Geram Geram ::

Eeeeeaaaiiiiii..naik je dgr lagu nieh..kalau tgh geram dgr lagu nie mesti lagi geram nak2 plak dgr suara latar kat belakang tuh..hadoiii bang..nape la boleh terpikir nak wat suara halus macam tuh baaannggggg..hahahahaha..kalau ade kt dpn nie mmg harus sepak terajang dieorg smbl gelak pastu nyanyi lagu geram nieh..hahaha..xtau la mcm mana boleh dgr n tau lagu GERAM niee..

U'olls layan je la kayh..baru tau nape geram je rase..haahhahhahaa..dinasihatkan supaya jgn makan atau minum smbl dgr lagu nie..kang abis laptop, monitor, screen i-pad, screen tab, n ape2 screen la jadi mangsa..hahahaha..


tgk cover video nie pun dh nak tergelak..belum dgr lagu lagik..hahahahahaha..

2 comments:

  1. hahaha.. sabar je lah punya tajuk..

    ReplyDelete
  2. hehe..tgk tajuk pun dh boleh wat org geram dh kan..;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...