Monday, August 27, 2012

:: TQ Rodhiah..Love U More ::


 My Card Raya From Diah..TQ Diah..touching i'olls tau baca u'olls punye card raya..pejam celik pejam celik dh 11tahun kite berchenta kan..lama tuh..kalau ade anak, anak dh darjah 5 dh..wakakakakka..

Love U More..Muahxxxxxx..


16 comments:

  1. hahahaa lawak la ko ni sepuk kang

    ReplyDelete
  2. Nama Diah Rodiah ker..

    Kim Salam kat Diah..

    ReplyDelete
  3. Tahun ni 1 pun kite xde dpt kad raya...huhu

    Untung la Sya ada kwn yg sudi kasi kad raya, eh! gantung x kad tu raya hr tu..???...hehe

    ReplyDelete
  4. sweetnyer...diah...untuk jemah ni takda ke nyah....sadis la sikit...adciden ni..kakakkaka

    ReplyDelete
  5. wah... walopn dh lamer x bercard rayer, biler dpt best gaks kan?
    taun dpn nk wat la :)

    ReplyDelete
  6. Fuhh!! memang lama tu, dah 11tahun kekal hingga sekarang... :)
    Mmg BFF la korang ni :D

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat kad raya..kayrul dah lama tak dapat kad raya..rasa nak beli sendiri pastu pos kat rumah...hehhee

    ReplyDelete
  8. @SyaNa kalau mcm tuh bile aku jmp ko mmg aku larik dulu..ahahaa

    ReplyDelete
  9. @Nurul Akmal aah la yang...okayh, insyaALLAH..;D

    ReplyDelete
  10. @~Siti Hajar~ itu pun dh lama gile xdpt kad raya..thn nie 2 kad raya dpt..hehe..

    kalau 2 je mmg xgantung sbb nnt kene gelak ngan laki sendri..hehehe..

    ReplyDelete
  11. @syawalsimpsons nnt falsya kabarkan ke diah..hehehe..

    ReplyDelete
  12. @eB tahun nie la baru dpt kad raya setelah sekian lama..hehe..

    ReplyDelete
  13. @Myra Jay sedar x sedar dh 11thn dh Myra..hehe..

    ReplyDelete
  14. @mrs kayrul hehe..nnt kalau beli kad raya hantar kat falsya kad raya kosong n address skali..nnt falsya tlg hantarkan jugak..hehe..

    ReplyDelete
  15. suwwiiittnye ngkorg ni! :)
    bile la dpt bersua muka kan?
    hikhik =p

    ReplyDelete
  16. @Nad @ MamaZN insyaALLAH kalau jodoh kite kuat, bertemu la nnt..wahahahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...