Wednesday, August 1, 2012

:: Sharifah Aleya ( DJ HotFM ) Bertudung ::

Alhamdulillah..lagi seorg artis tanah air kite sudah berhijrah..Sharifah Aleya skang nie sudah berhijab..mmg xsangka sgt2 yg die akan bertudung..alhamdulillah sbb dh smp seru but Aleya utk bertudung..Aleya dh start berhijab pada 1st day umat Islam sambut puasa di bln Ramadhan..lagi sekali alhamdulillah..

Source from here
 Serious muke Leeya nmpk lain sgt..n sangat cantik..

Kata Sharifah Aleya kepada portal murai

"Saya minta maaf kerana tidak dapat mengulas lanjut mengenai penghijrahan saya kerana bagi saya ianya sangat peribadi untuk dikongsi. Namun, sejak 1 ramadan lalu, saya sudah mula bertudung dan InsyaAllah ianya akan berkekalan hingga akhirnya. Alhamdulillah juga kerana sejak saya bertudung, ramai yang telah mendoakan yang terbaik untuk saya termasuk keluarga dan rakan-rakan. Mereka banyak memberikan sokongan".

"Alhamdulillah juga kerana sejak saya bertudung, ramai yang telah mendoakan yang terbaik untuk saya termasuk keluarga dan rakan-rakan. Mereka banyak memberikan sokongan,"

24 comments:

  1. aler artis berhijrah derang kecoh...

    gegurl hijrah derang tak kecoh pun...huh...

    ReplyDelete
  2. cantikkan....mmmmm....lambat je bersiaran...windu je jemah...jemah mencari si joyah

    ReplyDelete
  3. ayu je bila dia pakai tudung tu...

    ReplyDelete
  4. lepas satu satu kan??? syukur sangat ramai yg sedar psl aurat ni....

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..dh ramai berubah skrg :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah!!!
    Cantikkkkkkkkkkkkkkk sgt..
    Dah mmg org nya cantik bertambah cantik lg.. ;D
    Babe, TC yer.. ;)

    ReplyDelete
  7. Alhamdullillah.. Cantik kan dia.. comel jer..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..
    moga diberi keberkatan..
    cantek!

    ReplyDelete
  9. @♥cikmOt♥ time berhijrah tuh dieorg nak masukkan kan dlm murai tp xnk..biasalah, low profile kan..wakakakakaka..

    ReplyDelete
  10. @syawalsimpsons arinie pagi ade hal la mak jemah..ade jugak org yg rindu joyah kan..auwww!!...touching aiii..kuikuikui..

    ReplyDelete
  11. @pinky itu la kan..alhamdulillah..hehe..

    ReplyDelete
  12. @Salina@IbuAqil kan ina...kalu dh cantik bile pakai tuudng lagi cantik..cam aku kan..larikkk..hahahaa..

    ko pun TC babe..;D

    ReplyDelete
  13. @Bunga Bunga Cinta kan ain..falsya pun pikir yg sama...hehe..

    ReplyDelete
  14. makin cxantik aleeya lps pakai tudung kan :-)

    ReplyDelete
  15. @IntaNBerliaN kan ina..bile falsya tgk mmg cantik ..;D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...