Friday, March 14, 2014

:: Baby Mommy ::

Nyum nyum nyum..terliuq ayaq liuq chek..sedap baq ang..kite beli kat pasar malam area umah kite ari isnin kat pokcik xde gigi yg jual bihun sedap..kihkihkih..ye laaaa, pokcik tuh mmg xde gigi..ahahaha..
Ari sabtu punye pasar malam pokcik tuh xniaga..die niaga tmpt lain..oooo, mesti ade yg kompius kan..isnin ke sabtu pasar malam nie..hehehe..actually, ehhh, actually kate kooo..ahahha..area umah kite, 2 kali pasar malam..satu ari isnin, satu lg ari sabtu..haaaa, xkompius dh kan..
Baby mommy nie tengah tarik teh wat teh tarik mcm kat kedai mamak tuh ker..betul berdepa haaaaa tangan..ahahahahha..sucinye lahai muke baby mommy nie tido..

6 comments:

  1. alahai...suci je muka qisya tu.mesti maknya nak gomol2 je pipi tu.apetah lagi yang tengok dr jauh ni...huhu

    ReplyDelete
  2. comel sgt...! bila leh jumpa ni..?

    ReplyDelete
  3. Suka tgok muka bb tgh tdo..nmpk luruih

    ReplyDelete
  4. daku memang rasa geram bila tngok bby tidur..
    time kita tidur..dia nak jaga..merengek2 x bagi kita tidur. nak tidur nangis, jaga pun nangis..kalau dia ckp..hy mak, saya sicomel dah bangun... kan bagus dari nangis.

    time dia tidur..ishk, rasa nak kacau je..ishk syok je tidur..

    ReplyDelete
  5. mmg suci muka baby ni. muka anak2 la senang ckp.

    ReplyDelete
  6. Rase nak geget aje pipi budak tecik nih tau

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...