Thursday, March 27, 2014

:: Mcm Paham Jeee ::

Semlm abah wassup gambo qisya kat group..kurlasssss tau abah ngan mak aiiii u'ollssss..skang nie berwassup sesaje..abah wassup gambo mek tembun tgh layan upin ipin kat henpon kazen die..
mcm paham je kannnnnnn...ishhh geram betul la mommy tgk qisya nie..kecik beso kecik beso jerrrrr...gigit baru tau...

Mak kite cite memula mak kite yg pegang..sekali mek tembun rampas henpon dr tgn mak...pastu die pegang henpon pastu pegang mcm dlm gambo kat atas..is ish ishhhhh...baby mommy nie laaaaaa..mcm terror jeeee..mcm paham jeeeee..  

11 comments:

  1. amboiiiii
    umo belum 6bulan pun lg
    pandai dah pegang gadjet!
    kemain lagi, mcm paham je dia kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. mamatok dan ayahtok pun dah tak boleh tahan suka melihat cucu semakin bijak. Kalau tengok memang macam faham sangat Qisya ni kan:)

    ReplyDelete
  3. penangan upin ipin kuat sangat sya..
    nengok haaa baby pon reti..

    ReplyDelete
  4. anak zaman sekarangnikan memangler gitu.. mana nak tumpahnyer kuah kalau tak ke nasi... eh der kena mengena tak...

    ReplyDelete
  5. amboi qisya dh pandai tgk upin ipin ye

    ReplyDelete
  6. budak kecik cepat belajar tau! :P

    ReplyDelete
  7. Hoiiii nih bidak tembun memg kak nam...geget kang...adoiiii geram lak..mcm phm aje..

    ReplyDelete
  8. amboiii main game ke.. tak lame lgi tu selfie lewteww kekekkeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...