Tuesday, March 4, 2014

:: Qisya Dgn Kasutnya ::

Last week pestime pakaikan qisya kasut..somel somel comel sgt sgt sgt..rase mcm nak gigit jeeeee!!!..
Time nie nak kuau dh..die boleh bantai tido pulop..terpaksa tunggu little boss bgn baru boleh kuau..nak angkat2 mcm kesian la pulak..sooo biaukan je tembun nie tido..
Alah alah..ishhhh geram betul tgk kaki..
Nape nmpk mcm tercekik je tuh..tetibe kasut nie nmpk besau pulak..
Arghhhhh!!!..geram wehhh!!!..nak2 plak kasut kaler pink..anak xleh jalan lg mommy yg sebuk2 nak beli kasut utk qisya..ehhh silap..daddy beli..huahuahuahua..

Xnk lalu butik converse dh..xnk masuk H&M dh..xnk masuk kedai2 baby dh..xnk xnk xnk..eleh, xnk konon..mesti termasuk gak nnt..pastu meroyan sorang2 dlm tuh..bile dh amek2 baju tembun, dh pilih mana nak, mok mok lak nnt meroyan kat counter cashier..mommy lari dulu..daddy dh bayo baru dtg blk..bahahahahhahaha..

9 comments:

  1. sepasang jer kasut luth..
    jrg pakai..berat..
    lg pun luth mcm susah nk angkat kaki

    ReplyDelete
  2. dah pakai converse pink tu...comel...drumstik tu tak boleh tahan...peha dia...nak gigit je =p

    ReplyDelete
  3. aloo..comelnya qisya kasut pink tu..

    ReplyDelete
  4. comel nya kasut qisya... secomel tuannya... geget pipi tembun kanggg....haha

    ReplyDelete
  5. hai... saya follow sini... salam kenal yer..
    >> comelnye kasut baby.. :) suka tengok..

    ReplyDelete
  6. Manalah kakak tak cepat-cepat klik sini. Kalau nampak anak dara comel ni ruginya tak tengok.. kasut tu memang comel tapi baby yg pakai tu laaaagilah cumiiiillll:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...