Monday, March 17, 2014

:: Tersembunyi ::

Td sampai2 opis, bukak enbeg nak kuaukan brg2 yg mana patut dlm enbeg...sekaliiiiiiiii, mataku terpaku bilaku melihat ade 2 bende yg amat ku kenali..setelah diamatiiiiiii, tuh diaaaaaaaa,
puting qisya ngan bite & relax qisya..kihkihkih..tersembunyi disebalik brg2 slm enbeg..

Comelkan bite & relax qisya tuh..itu yg phase 2 punye bite & relax..brand MAM..utk 4months and above..kene beli sbb qisya skang nie suke nau nak membaham ape yg die dpt capai...kadang tuh bile pegang die, pelan2 die tarik tangan or jari org yg pegang die tuh masuk dlm mulut..bile jari dh masuk dlm mulut n kene pada laluan die, mmg lg galak die membaham..gusi qisya dh keras..gatal gamaknye kut..

Puting tuh sbb kite xlarat asyik nak bergayut jer..kadang smp sakit2 pinggang sbb qisya xnk lps..tp bile bg puting tuh die xreti nak isap la pulak..adehhhh...camno nak buek nie...

7 comments:

  1. bakal nak tumbuh GG la tu kan...kalo ada barang2 anak kat dalam handbag, rasa macam sweet je kan

    ReplyDelete
  2. Kalau dah suka gigit-gigit tu tanda nak tumbuh gigi Falsya..

    Cute-cute puting sekarang.. cantik lagi:)

    ReplyDelete
  3. cantik nyer bite!mcm nak kene pegi cari jekkkk...

    ReplyDelete
  4. klu cam tu mummy jer la nyonyot...hihiii

    ReplyDelete
  5. comel sgt! mcm tuan empunya nya jugak ,:)

    ReplyDelete
  6. hr tu ingat nak beli gak puting kat lut..pas tu x jadi konon takut gg tak cantik pulak..
    Lut pun asyk nak ngomel2 je penat lah....pas tangguh2 terus tak beli. sekarang ni x perlu dah kot.. botol susu pn mcm dah tak nak je.
    eh comel betul set menyonyot qisya.

    ReplyDelete
  7. Aus ada jugak. org kata gatal gusi nk tumbuh gigi. berbulan dah tak ada gigi pun. paling dia suka handphone emaknya yg plg murah tu. adoiii... penuh dgn DNA dia je.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...