Tuesday, July 22, 2014

:: Bini Lak Yang Nyebuk2 ::

This is what happened when somi pegi saloon without bini..lama dh xcite psl somi kite yg domok nie..
Ari sabtu lps mok mok kene keje..sementara2 menunggu part die, smpt lg gie NU Sentral carik saloon gunting rambut..gunting rambut nak raya u'ollssss..;))))

Balik2 je umah tanjat hati kecil bini tgk kepala somi..apa sudah jadik!!!..hacooooo!!!..xtau nak gelak ke nak marah ke nak setuju ke nak ape..betul bercampur baur perasaan time tuh..kihkihkih..
Bile ditanye nape potong gitu, bini lak dipersalahkan.."kang bising gunting rambut xpendek..rambut cpt pjg la ape la..haaaa kali nie mesti rambut lambat tumbuh"..aikkkkkk..kite lak yg kene..

"Kalau nak lambat rambut pjg, botak la terus..kompom lambat tumbuh rambut tuh"..kuikuikui..

Mmg la kite selalu bising kalau mok mok gunting rambut tp mcm xde effect..awak dh la jenis rambut berbaja..rambut berbaja????..wakakakak..ye la rambut berbaja la sbb cpt nau tumbuhnye..
Rambut mok mok nie kalau yg tgh tuh letak gel rambut dh boleh wat rambut trojan dh..pastu leh wat rambut punk..nnt i belikan spike bebyk utk u..barulah punk not dead..ahahahahahha..

"Nie mesti u tanye org tuh ape pesyen yg ok..pastu bile org tuh kate cenggini cenggitu, mesti u ok kan je kan"..

"Tak laaa..i ckp nak pesyen rambut david beckham"..

Hurmmmm ya right..like i don't know u..ahahahahaha..

Xde la kate kite nie nyebuk2 mcm mana gaya rambut mok mok..tp dh kalau potong rambut xsmp sebulan dh pjg, rugi je duit..pastu mok mok lak jenis senyap jer..kalau bertobek, bertobek la org tuh wat..kite lak yg kene ckp mcm mana gaya nak kene potong..smpkan bile nak gunting rambut mok mok, si tukang gunting tuh duk tanye kite bukannye tanye tuan punye kepala..huahuahuahua..

8 comments:

  1. singgah pagi kak...
    hari nie cter mok mok akak yea...
    hihi~rambut raya tuh...

    ReplyDelete
  2. aku x suka rmbut laki aku pnedek sgt.. tp dia suka gunting pendek nak botak.. tp betulah..jap je pnjng..

    ReplyDelete
  3. Org lelaki jenis tak kisah sangat Falsya. Apa lagi dah kawen. Apa yg bini dia suka dia ikut aje..
    Kalau hubby kakak memang jenis gunting macam botak tu Sya. Sebab rambut lelaki memang macam berbaja sepatah kata Falsya:)

    ReplyDelete
  4. saya tak suka kalo rambut lelaki potong pendek nak dekat botak2 ni..huhu..

    ReplyDelete
  5. fuyohhhh .. ni kalau wat pacak2, cicah jatuh leh mati ooooo

    ReplyDelete
  6. bini prihatin kn...tp kdg2 tukang gunting ada yg pendek sgt kn

    ReplyDelete
  7. wahhh rambut raya ddy qisya bole tahan smart...hihiii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...