Thursday, July 3, 2014

:: Kami Rappers Yoooww!! ::

Mak kite wassup gambo qisya..
rappers sgt!!!!!..rappers cekci yooowww..kihkihkih..
ehhh, nie boboi ke gegel nie...huahuahuahua..

Sebenarnye ade lg tp dh transfer dlm hard disk..maleh pulop rase nak cucuk hard disk..hehehe...
nie pulak masa 1st day pose..qisya ngan pak lang die..semua pakat2 kumpul kat umah mak kite..qisya nie kan kalau dtg peel gewdik die, ngan semua org die nak..tp kalau kene peel moody die dtg, mmg memilih sgt org..selalu qisya xnak ngan pak lang die sbb suara pak lang dr dalam..dr dalam??..alaaa jenis yg suara mcm dr tekak tuh..mcm garau2 gitu..auwww..tuh yg mek tembun mcm ade takut skit..setiap kali pak lang nak amek mesti nangis..ahahaha..tp yg dlm gambo tuh tetibe lak nak kat pak lang...ghopenyeeeeeeeee, nak kat pak lang sbb nak tompang tido...ahahahahahaha..sekejap je..tau2 je dh gone..eh ehhh, bile masa lak gone-nye tuh..kihkihkih..

Kite perasan la yg qisya takut ngan lelaki yg suara dalam2 gituw..mcm dak (lelaki) opis mok mok penah dukung qisya, bersuara je dak opis mok mok tuh terus menjerit nangis..mcm terkejut takut..ahahahahaha..qisya qisya..;))))))))))))

9 comments:

  1. Puas hati Pak Lang akhirnya dpt juga Qisya dlm pelukan dia:)
    Cuba dia sedar dengar suara dah menagislah ye.

    Tu tanda Qisya tak suka yg kasar...

    ReplyDelete
  2. Comel qisya
    Bw :)
    Salam singgah dari irra
    http://www.irrayyan.com
    Irra follow blog ni
    Selamat berpuasa ^^

    ReplyDelete
  3. betis dia... mulatttt sungguh!!!!

    ReplyDelete
  4. hahahah...comey je tersenget2 kepala mentidooo ek qisya..

    ReplyDelete
  5. comey qisya tido tu..
    kitr cukup jeles dgn anak2 yg letak je bleh tido sendri..gi mana2 letak dlm stroller dah tido sendri..nape la zakwannayli ni tak mcm tu..! haha

    ReplyDelete
  6. Qisya ni klu auntie jmpa mau kena geget nih

    ReplyDelete
  7. badan paklang sodap buat tiduur..kikiki

    ReplyDelete
  8. comel je terlentok manja camtu..gebu lak tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...