Thursday, July 10, 2014

:: New Project During Ramadhan ::

Mcm projek ribu riban juta jutan jewwwww...kihkihkih...skang nie kite ade projek baru u'ollsssss...projek baekkkkk punyeeee u'ollssssss..u'ollsssss!!!..hahahaha..tp xtau la ape kesudahan projek kite tuh..jadik ke xjadik ke..nnt sama2 la kite tgk yeeee..nebessss i'ollssss, u'ollssss..u'ollssss!!...wakakakaka..

Kite kan kalau ckp u'olls je ngan mok mok kan mesti die pun duk asyik nak ber-u'ollsss kan kite..tuh yg asyik nak u'olllssss!!...u'olllsss!!..huahuahuahua..mcm duk dlm gua je bile ckp dlm tuh siap bergema..ngeeeee...;D

Nie laaaa projek i'ollsssss time bulan pose nieeee..
Kain murah2 jeeee..italian crepe..RM6.10 je semeter..beli semeter je pun kat Kamdar..tgh jalan2 kat Mid Valley alih2 mok mok nmpk Kamdar.."kate nak crk kain utk kecik"..zapppppp, menyelinap i'ollsss masuk..alaaaa, kalau beli kain murah at least kalau rosak xde la ralat ngat..ko ingat aku tukang jahit propeshenel nak beli kain mahal2..silap2 jahitan nnt senget benget kite kerjakan....hihihihi..

Ade ke yg mcm terdetik kat hati tuh, "boleh ke minah nie nak menjahit nie" or "ek eleh..poyo2 je nak menjahit bagai..mcm la jadik..silap2 jd baju kaftan"..yg jd baju kaftan tuh kite tau sape yg ckp...diah...kohaja rodhi...menjatuhkan semangat juang aiiiii jewwww..wakakaka..

i'ollssss is nebes u'ollsss..ptg kang baru nak belajau menjahit dgn yg pakar..sapo laie...mak aiii leewwww..cik jijah tuh..serba boleh sgttttt tau mak aiii tuh...

Harap2 la jadik..harap2 la jadik..harap la jadik..huahuahua..

Kalau xjd dh ade 2nd back up dh..

Tadaaaaaaa, comel x baju qisya..siap dh ade model dh tolong gayakan..kurlas u'ollsssss...ahahahahahahaha...wakakakakaka...kohaja ye ibu darwish...tp comel..tp kelakar..ahahahahahahaa..
 comel gile baju..kain pun sedap..xpanas..kite beli kat kawan kakak nana mia..murah pun murah..
kaki xmenahan...muke xmenahan..xleh blah betul..wahahaha..terjengket2 lagik...ahahahahahaha..sian darwish kene dera...abe tafff darwish dh rasmikan baju raya qisya..ahahahaha....sian modelllll...kihkihkih..

hurmmm..nebes lak tetibe...tetibe kite pun mcm xcaya kat diri sendri..boleh ke aku mejahit nie..hurmmm, sama2 la kite nntkan yeeeeee.....kuang3..

16 comments:

  1. cute kain tu ..sweet la qisya pki..slamat menjahit..kita tk minat jahit..mak kita soh blajar..kita ckp baik blajar baking2...hehehe...haha bj merah dh smp..sian darwish kena dera dlu..hehehe

    ReplyDelete
  2. Yakin boleh mommy qisya ☺☺

    Cantik kain tu & baju raya tu pon cantik.

    ReplyDelete
  3. aloh sian model.

    tak sabr aku nengok skill momy qisya ni..

    ReplyDelete
  4. kesian model tu..kena paksa rela pakai baju tu..hihi

    ReplyDelete
  5. boleh sya..amik masa skit..hehehe..
    harapnya qisya tak kaco la..

    ReplyDelete
  6. mesti jadik punya hehe..
    ksian tgk darwish tu, haha!

    ReplyDelete
  7. Cantik kain cotton tu Falsya...

    Aduh kesian sicomey tu kena dera hahahh

    ReplyDelete
  8. Alalala... Darwish kena dera eek... Tapi cute la.. Hahaha..

    ReplyDelete
  9. tadi nampak kat jualan opis orang jual baju polkadot merah tu. comel

    ReplyDelete
  10. Bertuah betul mama Darwish ni kan. Kesian kena jadi model.
    Beli kain cotton murah-murah buat baju Qisya pun ok juga.
    Kakak dulu masa anak masih baby buat baju kurung tapi kain kakak jahit buat seluar jadi tak bimbang terjatuh.. Bila berdiri tengok macam kain tapi bila jalan baru nampak seluar panjang. Senang

    Tak sabar nak tengok Qisya pulak bergaya..

    ReplyDelete
  11. tak psl2 darwish kena jadi model...hihihi

    ReplyDelete
  12. sampai nangis darwish tu..alohaii

    ReplyDelete
  13. selamat mjahit.
    mesti cun qisya pakai nnti :)

    ReplyDelete
  14. nak jahit langsir ya.....kita baru nak beli...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...