Wednesday, July 23, 2014

:: Harap2 Laaaa ::

Semalam kite buka ngan mok mok and the geng kat KL Convex..kite pulak balik kul 5..mok mok pulak dh "sound" awal2 paling cpt die kuau kul 6.30..xnk bersesak jem katenye...hurmmmmm..ape2 je la domok oiii..tp sudahnye mmg bersesak pun kan..nak masuk kl xsama mcm nak balik umah..so bile kite dh kuau awal tuh nak wat ape lg..suruh lak tunggu kat KLCC..mmg sah2 la xleh nak see see je..terjebak gak membeli..lalu Avenue K..tetibe termasuk kat H&M..

Tp bile membeli tuh mmg baju ngan suau mek tembun je laa..kite just beli flat shoe je..itupun sbb kaki dh sakit dh duk berjalan..haishhhh, dh lama xpakai kasut yg berheels nie..tuh yg bile pakai abis sakit kaki i'ollsssss...sobssss..
flat shoe yg kite beli kat H&M..kalau kaki xsakit mmg idok le teman nak beli..hehee..

Mek tembun punye baju kemain banyak..padahal last week baru je beli baju bajan die..semlm beli lg..berhantu betul baju budak2 nie..nak2 lak baju budak pmpn..lg la xleh nak tahan...asyik la meroyan je..abis gak la seratus lebih..haihhhh..ini semua salah mok mok...sape suruh tunggu lelama..abis dh duit i...

Kite ade belikan qisya headband kat H&M..kompom xberbekas..chumel ngattttt...ramzila u'ollsssss..cheetah laggiiiii..hehe..ye laaa..org duk la asyik ingat qisya tuh boboiiiiii..kalau ingat boboi lg xtau laaaaa...harap2 laaaa xde yg nak teka boboi lagikkkk..

Akan ade bykkkkkkkkkk gambo mek tembunnnn!!!..

Wat masa nie qisya redha lagi letak ape2 ateh kepala..tp xjugak sebenarnye..tgk gak laaaaa jugak..nie die xperasan agaknye sbb tgn duk bz sebuk main..tuh yg die biaukan je bende alah tuh ateh kepala die..hehe..

17 comments:

  1. alahaiiii kenapa comel sgt kamu niiii....tgk ketap bibir tu lagi geram tauuuuu!

    ReplyDelete
  2. geram plak tgk dia kemam mulut gitu..!
    tak sabar ni nak geget budak ni haha!

    ReplyDelete
  3. Qisysa!!!! Knp awsk cumel sgt ni eh...

    ReplyDelete
  4. geram tak.. klau dpn mata dh gomoi2 ni hehhee

    ReplyDelete
  5. Lagi banyak gambar lagi kakak suka. Kakak rasa kakak suka singgah blog ini pun sebab ada Qisya tau...

    ReplyDelete
  6. comell putihhhh kontra betul ngan twin dia heeeeee

    ReplyDelete
  7. Br nak cakap..redha plk mek tembum ni pakai headben..ari tu dgr x leh ada kat kepala dia..
    rambut qisya pun x berapa subur mcm rmbut luth..hihi..
    rambut luth sekali tgok, mcm xde rmbut je..dh lah nipis, kuning plk tu..tak pe..janji comel..:)

    ReplyDelete
  8. comel giler mek tembun ni..haihh..geram 100x

    ReplyDelete
  9. Elok pulak ditanggalnya headban tu Falsya.. nampak comey jer sikecik ni :)

    ReplyDelete
  10. dh ado anak mmg ku x pakai heels dh .. takot terpeleot time dukung anak ..

    wahh cumei2 mek tembun ni ... wehhh bj2 budk2 mmg sgt berantuuuuuuuu , xleh nak stop beli huhuhhuh

    ReplyDelete
  11. KALAU ADA ANK KECIK MMG PYH PAKAI KASUT TUMIT TINGGI.. NANTI KALAU DIA DAH PANDAI JLN LGLAH JENUH NAK KEJAR TAU.. MMG XLAH NAK BERTUMIT TINGGI.. PASRAH JERLAH KAN...

    SUKA TGK QISYA .. MESTI RAYA NI DIA JADI TUMPUAN.. KEMAHIN EMOSI MAIN.. SIAP KEMAM MULUT...

    ReplyDelete
  12. ishh...cium gigit kang!!haaaaaaaaa

    ReplyDelete
  13. umaira solehah dh tkleh dah pakai. mesti nk cabut melainkan ada biskut di tgn. hehe..

    raya ni nk try sarung kan tudung. tgk cemana. thn bp lama plak.

    ReplyDelete
  14. alolo comei je qisya pakai headband

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...