Wednesday, October 28, 2015

:: Perut "Boroi" Hasil Perbuatan Manusia ::

And of course dengan izin Allah swt jugak kan..kalau tidak dengan izin-NYA, maka tidak terjadilah ke"boroi"an ituw..alhamdulillah..
comel x comel x perut kite..hikssss..

Bagi u'olls untuk kandungan yg usia 5bulan++, perut kite besau ke kecik???..ngeeeee..

Sabtu nie gie check up kat hospital..baby tamau kepit2 lagik hokeyh..n kalau shy shy nak kepit jugak, jgn tunjuk "good" tau..mommy babap nnt..hahahaha..

11 comments:

  1. hahaha..xtahan die punya tajuk tu...
    akak misss uuuuuu laaaaaa.....
    akk dah sihat sepenuhnyer?

    ReplyDelete
  2. Kecik je..sis xnmpk gemuk pun..slim aje..
    Bb boy kot...

    ReplyDelete
  3. Pada kakak size 5 bulan tu macam masih comel lagi Falsya
    Tapi setiap org memang tak sama. Ada yg jenis tak nampak tapi macam kakak dulu 5 bulan dah besar sgt. Walhal babynya kecik aje. Mungkin sebab kakak jenis petite jadi memang agak besar buat kakak.

    ReplyDelete
  4. sama2 comel... perut comey... mummy lagi comel..hikhik

    ReplyDelete
  5. comel! sukanya la hai.. mcm nak peknen lg.. eh? hahaah

    ReplyDelete
  6. berseri2nya akak.. mst boboy ni.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...