Wednesday, January 6, 2016

:: Bersushi & Celebrate Birthday Diah ::

1st Jan 2016..ari jumaat kul 11pagi kami 4 org dh terpacak kat Aeon Au2..plannye nak makan sushi..and at the same time nak celebrate birthday diah..ade la cite disebaliknye tp xyah la nak cite kat sini kut..mcm xsesuai dan biarlah rahsia..ini cite antara kami 4 sekawan jer..hiksss..

Smp sana terus masuk sushi king..xpenah2 kite makan sushi kul 11pagi..terkejut perut aiiii tau..anak aiii pun terkejut..kemain ligat movement die kat dlm nie.."ape gile mommy aku nie melantak sushi pagi2"..hahaha..

Kite xbawak qisya..qisya duk ngan daddy..dengan perut memboyot gini mmg idok ler nak mengelolakan semek tuh sensorang..niat dihati mmg la nak bawak..tp bile pikir kang die duk berlari ke sana sini kang..mau terberanak kite kat sana sebab asyik duk mengejar qisya je..lagipun kite sendri pun susah nak bawak badan sendri..inikan pulak nak berhangkut semek tuh...aiii is surrender!!!!..kihkihkih..
 kite sorang je xbawak "handbag"..lone ranger..
 kami..
bile dh gomot gitu, amek gambau kene katup mulut..nnt dh kurus baru boleh amek gambau nmpk gigi..hahahahaha..

Diah pun xtau sebenarnye ade kek utk die..
 perut dh kenyang baru kek kuau..tanjat mokcik nie..
ooooeeemmmmgeeee!!..rodhi dh tuaaaa!!..muahahaha..

p/s : owh haaaaa..alhamdulillah baby bergerak aktif mcm biasa..effect dari jatuh semalam, kaki belah kiri nie je yg sakit smp hari nie..lenguh je rase..agaknye sebab bile jatuh tuh kaki kiri terlipat kut..tah la kite pun lupe dh mcm mana kite jatuh semalam..hehehe..

5 comments:

  1. lama tk mkn sushi...happy busday diah

    ReplyDelete
  2. Aik...x nampak la peyut falsya....

    ReplyDelete
  3. korang suruk kan kek bawah meja ke? hahahah

    ReplyDelete
  4. Yg diraikan mesti gembira dan yg meraikan pun ggembira sama.

    La... Falsya jatuh ke? kakak tertinggal banyak kisah kawan sebab tak bw sejak awal minggu ini. Harap oklah tak ada apa.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...