Tuesday, January 5, 2016

:: Dilwale :: Sangat3 Best :: Sila Tonton ::

Nak buat pengakuan nie..selama 32thn hidup kat atas muka bumi nie, baru sekali kite tgk cite hindustan kat wayang..first time..serious xtipu..cite yg pertama itu adalah Dilwale..hihihi..

Jumaat malam lepas kite gie tgk dilwale dgn nana mia..cinema penuh okayh mlm tuh..siap ade makcik2 pakcik2 yg dh berumur gie tgk dilwale..serious xtipu..im not talking about makcik2 pakcik2 yg early 50s tau..nie stock makcik pakcik yg nak naik tangga kemain punye seksa..tgk betapa powernye cite dilwale nie..hiksss..

Nasib baik la tgk ngan nana mia..kalau tgk ngan somi kite, mmg setiap kali SRK kuau, kompom kite akan ramas2 tangan somi kite..umur dh 50lebih kut tp badan sgt cantik..fit sgt..vavavava..melting sungguh..and haaaa kajol..sgt cantik hokeyh..makin cantik..bdn makin kurus dari dulu..ngan kulit dh putih compared dari dulu..jeles mak tau!!!
Time nie first time dieorg jmp..
Cantik kan kajol cantik kan..
Hensem kan srk hensem kan..tapi somi aiiii lg hensem..mat sepet mcm cina muaalap..muahahahahhaa..
Arghhhhh!!!!...suke3..alahaiii getisnye sya oiiii..wakakakaka..

Serious mmg best gileeeeeeee cite dilwale..dari awal smp habis gelak jer..senyum jer..nak2 pulak part ramlal n pogo..kalau dieorg continued wat lawak gitu mau terberanak kite dlm cinema mlm tuh sebab overdose gelak..muahahahhaha..mmg kelakar ya amat..

Sape2 yg xtgk lg mmg rugi kalau xtgk..tgk kat wayang lg feel..tgk online xfeel sgt..serious xtipu..cepat2 gie nonton..hehe..

Tp banana sebab teman aku gie tgk dilwale..kalau x mmg xtgk la aku..hahaha..

10 comments:

  1. kita pn tk pernh tgk cite hindustan kt wyg...aritu ajk juga en hubby..idok la die nk pegi..so tgk online je la

    ReplyDelete
  2. Uiikkk dah gi tengok wayang DIWALE mak buyung ni..
    Ramai yg up entri cite ni best..
    Tapi akak dah berpuluh tahun tak tengok wayang ni ni Falsya..
    Dulu masa muda2 ada gak kawan ajak tengok wayang cite hindustan ni..
    Penyudahnya akak tido dalam tu..
    Lama benar nak habis hahahaha...

    ReplyDelete
  3. kat Kelate xde wayang tengok on9 ajelah.. mmg best dah 2x repeat.. Nak repeat lg..

    ReplyDelete
  4. jahanam..jahanam..jahanam...
    hahahah

    ReplyDelete
  5. Ishhhh esok jugak tengok. Dah ada ni kawan bagi. Hehehe

    ReplyDelete
  6. sy br tgk semalam..bile kajol kuar je..huaaaaaa..lawanyaaaaaaaa..burm..mmg best sgt2 citer ni..

    ReplyDelete
  7. akk nak tahu,kawan nieyl dah 5x g panggung kak..layan dilwale nie...

    ReplyDelete
  8. Selamat tahun baru!

    Teringin nak tengok cerita ni. Ramai yang best.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...