Monday, January 11, 2016

:: Sira Pisang ::

Dah lama kepingin nak makan..kepingin..kihkihkih..saje je xnk guna ayat teringin kan..padahal sama jer maksudnye..sebab asyik teringin je kejenye..muahahaha..

Kite mmg nak buat sira pisang nie dh lama..lama sgt dh..tp kan tp kan tp kan, malunye nak cite..ngeeeee..kite xpandai pilih/beli pisang utk buat sira pisang nie..xtau ape nama pisang and pisang yg mcm mana sesuai utk buat sira pisang..ye la, pisang yg luar kaler hijau ke kaler kuning ker..yg kite tau pisang utk buat makan gitu jer..hihihi..

Tuh yg smp sudah xbuat smp la semalam kite gie umah mak, mak bg pisang..pisang ape jgn ditanye..sebab kalau kite tau dh lama dh terjadinye sira pisang..;p..

Tp sebelum tuh kite siap tanye mak kite, "mak, pisang nie boleh buat sira pisang kan"..mak kate boleh, balik umah terus buat sira pisang..ngeh3..gile xnyabo..
tadaaaaaa..sira pisang..kenapa berbuih tuh pun kite xtau..ehehe..

Xkisah la berbuih ke ape ker..janji jadik sira pisang kite..janji sodapppppp!!!..kite abiskan semua..somi kite xberapa gemo bende manis2 nie..phewww!!!!..selamat kat situ..

Sebelum makan letak dlm fridge..makan sejuk2 barulah nyaman u'olls..hehe..

5 comments:

  1. sedap nyeee..boleh buat orang lain kepingin jugak..kikiki

    ReplyDelete
  2. awakk...awak..awak..saya marah nyer dgn awak..kekekek..marah la tak share!!

    ReplyDelete
  3. kita boleh geng akak suka...heheee....terlio la pulak...

    ReplyDelete
  4. haha.. sama lahh seraa pun xtahu nama pisang.. tau pisang je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...