Monday, January 18, 2016

:: Kain Berpasang2 ::

Kat umah kite skang nie ade 10 kain yg xjahit2 lagi..nak buat dh lama tp pikir, "ehh nnt dulu la bg slim dulu"..auwwww!!..kihkihkih..biasalah kalau nak tunggu slim bukannye makan sebulan dua..nak dekat setahun..muahahaha..dh tuh kalau takat kat mulut je kate nak diet tp xberia mmg la nak dekat setahun..

Tapi bile dh beria, dh slim yg smp tahap org kate "tlg jgn kurus lg dh" tuh mmg dh plan nak antar kain tuh berjahit..sekali tukang jahit bizi la pulak kan..ngan nak puasa ngan nak raya time tuh..xpe la kite pun paham..byk tempahan..sekaliiiiii, time bulan puasa, kite dpt tau kite pregnant..hurmmmmmm, mmg kene tunggu lagi setahun lebih la baru boleh anto kain2 kite..
Ade 10 pasang..ujung belah kanan sekali tuh sari..kawan ofis sama section ngan somi kite bg..so sweet..die satu family gie india utk sembahyang, "bak kate somi kite yg suke menyakat kate ofismate die tuh "gie umrah", notty sgt somi nieh..hahaha..so balik die belikan sekali souvenir utk kite..dpt la sari satu..;D

Byk kain yg org bagi sebab kite kalau nak beli kain lg mmg kene bebel la ngan somi kite..mulalah kene perli, "nak bukak kedai jual kain ker..yg kat umah byk2 tuh pun xjait lagi"..hurmmm..

Tunggu la pas pantang nnt bg kurus betul2 dulu, baru gie anto jait..tp xde la nak anto selepuk semua 10 pasang..gigil tgn nak membayonye kang..

13 comments:

  1. akak pun dah beli beberapa pasang utk diri dean anak2 perempuan utk raya ni..tp nak hantar ke tailor tak tau bila..

    ReplyDelete
  2. yang hijau kanan bawah tu cantik sgt!

    ReplyDelete
  3. Kalau buat kurung teluk belanga mak Falsya boleh jahitkan kan..
    Banyak tu boleh buat maxi utk Qisya sekali.

    ReplyDelete
  4. amboi...xpe..nnt dah bersalin..dah kembali slim..
    buat baju okey...
    nieyl pun dah lama x beli kain pasang...
    klu beli ni silap² manu 10 helai terus nie..huhuhuh...

    ReplyDelete
  5. Betul tunggu slim dulu hehe.. Qisya nak dapat adik cantik ke kacak ni :)

    ReplyDelete
  6. banyak stok kain pasang tu... kasi lelong la sepasang dua..heheee

    ReplyDelete
  7. Bestnyaaa..time raya sok tkyah pening kpla cari kain nak buat baju rayeeee :)

    ReplyDelete
  8. wahh banyaknya kain pasang awak cantik cantik pula tu..kalau nak tunggu slim memang kena tunggu bertahun lah kan..sama macam saya lah ni..susah sangat nak slim..hehehe

    ReplyDelete
  9. hehehe.. bertabahlah ye Sya..
    Nanti lepas bersalin.. kami geng mental teman diet sama2.. ;)

    ReplyDelete
  10. Adik akak tukang jahit setiap kali beli kain pi hantaq rumah dia rasanya kalau kumpul2 mau sepuluh pasang macam ni jugak kot tak buat2 lagi...

    ReplyDelete
  11. Pheww ! Banyaknya kak ta berjahit lagi. Boleh buat baju raya terus lah. Heheh

    ReplyDelete
  12. Amboiii byk nya kain pasang.. Bak mai sepasang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...