Tuesday, January 3, 2012

:: Breakfast @ Kg Baru on Saturday Morning ::

Sabtu lepas konon2 nak bgn pagi2 kul 7 sbb nak gie Imigresen wat passport..passport masing2 dh nak expired..sekali terlajak la pulak..kul 9 pg baru terjaga..time tuh ckp ngan mok mok xyah gie..tp mok mok dh start berleter..bile lg nak gie la ape la..passport kene submit dh la sbb nak wat visa..bla bla bla..yada yada yada..so disebabkan malas nak dgr,terus bgn mandi..muhahaha..

Bile dh smp je kat Imigeren kat Sri Rampai,alih2 tutup..sbb Public Holiday..adehhh..time tuh terpikir kalau tido pun bgs..ye laaa..weekdays dh la bgn awal..so weekend la masa nak rehatkan mata..xpun ikut my gurlfriends gie PD..uwaaaaa..rugi rugi rugi..hehehe..then gie breakfast..ingat nak breakfast kat Mcd,tp tetibe mok mok ajak makan Lontong kat Kg Baru..apo laie,zass la ke sana..sbb lontong is my fav..mok mok pun sama..suke je tiru2..ape yg mak suke die pun suke..hehe..ramai gile org kat sana..ade la berdiri dekat 20minit semata-mata nak lontong..tp mok mok la yg beratur..hehehe..bkn xnk beratur skali,tp nnt sape yg nak copkan meja..kan org ramai..hehehe..

nie la kedai akak tuh..Lontong Jawa Asli gerai no GSA14..time nie dh x ramai dh sbb dh nak masuk time lunch..
dan dan je berlakon tau mok mok nieh..
Mine
Mok mok

Lontong serious sedap..paru mmg garing..gile superb..

8 comments:

  1. adehhh sedapnya nmpak.. ni yg dh buat terliur ni..hiihi

    ReplyDelete
  2. oi..jom2 kite plak g..hahah..semua tmpt kot nak p..hahahaha

    ReplyDelete
  3. @~diAhOntHeblOg~ jom jom..nnt kite set bile2 gie breakfast sana..wokeh???..

    ReplyDelete
  4. Kedai akak ni n semua peniaga lain dah pindah ke medan selera baru.. di lorong raja uda 2.. still dekat kg bharu.. dekat dgn petronas

    ReplyDelete
  5. Salam.. kedai ni dah berpindah ke medan selera baru.. di Lorong Raja Uda 2.. dekat ngan petronas kg bharu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...