Friday, January 13, 2012

:: Gossip Artis La Pulak ::

Amboi amboi amboi...kali nie mak nak joyah pasal artis la pulak u'olls..pasal makan je ape nak jadik..haha..td saje2 la duk masuk beautifulnara ..tetibe je terasa nak masuk..saje2 nak tgk ape gossip artis kali nie..alih2 terpandang 1 tittle nieh..pasal Rozita Che Wan..ermmm,mak admit Rozita Che Wan nie mmg cantek..mcm babydoll..tpppppppppppppp.....hurmmmmm,ermmmmmmmmm..

Source from here ..

Pelakon ini kelihatan semakin melaram sejak kebelakangan ini. Orang kata hati kena muda sentiasa gittteeww. Menurut Mangga Online , Rozita Che Wan telah tampil dengan apa yang kami panggil ‘gaya remaja’ di majlis ulangtahun kelahiran seorang pelakon bernama Ryzal Jaafar di sebuah kelab baru-baru ini. Sekali pandang tak ubah seperti pakaian anggota kumpulan wanita K-pop.



Sebenarnya riak wajah Cik Ta hampir sama saja di kebanyakan gambar. Masa dia mengacara pun riak wajahnya begitu juga. Mungkin atas sebab itu beliau sering tampil dengan gaya berbeza di kebanyakan acara kot? Tapi tak nampak pula kelibat Zain Saidin di majlis ini, mungkin ada tapi tiada di gambar atau mungkin dia sedang sibuk. Apa-apa pun gaun remaja Cik Ta memang cantik, kan? Kan? Kan? Iyokan yolahh. Har har har.

10 comments:

  1. cantik...cantik sgt...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. CANTIK gile baju dia!
    Hahahahaha

    ReplyDelete
  3. @Nana CANTIK sgt kan..;)..

    (tangan di dada mata ke atas..wahahahahaha..)

    ReplyDelete
  4. aiyoo cik ta oiii
    segan adik tgk
    hahaaa

    ReplyDelete
  5. @syanasaid wahahaha..sakit mata adik2 nengok..wahaha..

    ReplyDelete
  6. dia ni sy suka bntuk badan dia.. mmg menarik walaupun ank dh 2..

    ReplyDelete
  7. @IntaNBerliaN badan die mmg menarik..muke cantik..tp ntah la..muke mcm ate pelik skit la..;)

    ReplyDelete
  8. tak cantik sebab umur Cik Ta dah meningkat. Kalau pakai sopan sikit lagi manis...

    ReplyDelete
  9. @Ummi Dania Yasminehehe..terkejut gak la tgk skirt pendek die tuh..nak kene ikut 'hati muda' kut..hahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...