Wednesday, January 18, 2012

:: Present from Mok Mok ::

Macam gempak2 je kan..padahal xde pape pun..hehe..kelmarin la mok mok bg kad insurance ING..for medical thingy la..utk spouse..so pasnie dh xyah nak pakai duit dh kalau gie klinik..guna kad tuh je..weeehuuuuuu..save duit mok mok..save duit mok mok nyeah..bknnye save duit sendri..ahahaahaha..mok mok nak dptkan kad nie cepat sbb die tau bini die nie mmg senang sakit..kadang xde sakit sgt pun..sakit skit2 pun mok mok suruh gie klinik mcm sakit teruk..selalu mok mok bebel2 pjg,baru la nak gie klinik..itu pun kene paksa sbb die yg bwk..adoiiiii..hahaha..

tadaaaaaa...

Pasnie boleh la shopping ubat..kene carik klinik yg boleh buat kawan nieh..hahaha..




10 comments:

  1. aik... blm pape niat dh jahat. hahaha

    ReplyDelete
  2. @syawalsimpsons untung sbb falsya nie selalu sakit..hehe..

    ReplyDelete
  3. @watyz buat jahat waty..gunakan bende yg ade..hahahaa..

    ReplyDelete
  4. soping ubat ek???
    dasar shopaholic sungguh
    hahahaa

    ReplyDelete
  5. @syanasaiddh nama pun pmpn..sbb free la syana..cube kalau bayo..idok le aku nak shopping2 bagai..hahaha..

    ReplyDelete
  6. yeay ade geng ING!!! nnt nk bersalin pn pakai ni!!!!!! senang..

    ReplyDelete
  7. @~diAhOntHeblOg~ yeayyy..nnt kalau nak gie amek mc leh amek sesama..wahahaha..buat anak dulu baru leh cite bersalin..hahahahaa..

    ReplyDelete
  8. wahhh tuk spouse lagi..aku punya tuk diri aja..tkde plak tu spouse..heee

    ReplyDelete
  9. @amiey lee ye ke amiey..aku nie pun nasib baik la laki ade bende2 mcm nie..terjamin medical aku..hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...