Thursday, January 5, 2012

:: Giant Burger ::

Dh nama pun Giant Burger..mmg besar la burger tuh..serious besar..kalau makan sorang mau termuntah2.hehee..makan burger nie kat New York Deli..ala, yg dkt OU tuh..kat depan Cold Storage..nmpk mcm sedap la burger nie tp bile makan biasa je sebenarnye..xde la sedap mana pun..burger kat tepi jln lg sedap..hehehe..ramai yg try maybe sbb saiz burger tuh besar..roti je besar tp daging kat dlm tuh nipis je..kedekut gile..kat dlm plak mcm kosong je..sayur x byk,ape segala bende lah yg patut ade kat dlm tuh semua nye halus2 jer..that's why i said kedekut..hehehe..

nie la burger tuh..xingat ape nama..

Bile tgk pic tuh xnmpk pun daging burger kat dlm kan..sbb mmg nipis..roti je yg tebal..lg sedap fries kat keliling tuh..padahal xde la sedap mana pun fries die..fries MCD lg sedap..hehehe..

Kalau setakat nak mencube boleh la..nak repeat balik dtg makan mmg xlah..membazir duit je..

14 comments:

  1. pahal makanan je keje ni..tampa ko kang..mlm ni kasik belanja k dorai!

    ReplyDelete
  2. org lepas kwin mmg ras nak mkn jer..
    aku dulu pun gitu..
    huhuhu
    setended la..
    ke sbb dah bunting nih?

    ReplyDelete
  3. @~diAhOntHeblOg~ wahahaha..aah la..aku baru perasan..hahaha..mlm nie jadik tau..aku amek nana keding kul 8.30..

    ReplyDelete
  4. @Sidratul Muntaha nak kawen dulu aku kene tahan2 makan..diet la konon..haha..dh kawen makan xde nak control tp xde la pelahap sgt..haha..

    *alaaaa,belum lg pegnen..hehe..*

    ReplyDelete
  5. besar2 gitu kalo daging dia besar gak best la
    juicy, besar, sedapppp

    ReplyDelete
  6. @syanasaid itu la..tp hampa betul daging die nipis gile..tebal roti dr daging..;)

    ReplyDelete
  7. bapak besar
    seb baik dah kerat2
    klw tak xleh kaver cun nk makan ni heheee

    ReplyDelete
  8. @Nana besau gile..itu la pasal..kalau x mcm mana nak makan tuh..jatuh saham aii..hahaha..

    ReplyDelete
  9. @Myra Jay mmg giant okayh..sebln kenyang..haha..

    ReplyDelete
  10. bile nak blanje aku makan ni???

    ReplyDelete
  11. @watyz bile ko turun KL n bile aku dpt gaji..muahaha..

    ReplyDelete
  12. mcm sedap je burger ni..kat OU ek. dkt je ngn umah ni, tp malas betul la p OU . parking mcm apa !hehehe

    ReplyDelete
  13. @Cik FaRiZaM mcm sedap la..tp x berapa pun sebenarnye..cume sbb die besar je..hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...