Tuesday, July 31, 2012

:: Makhluk Yang Paling Hina::

Makhluk2 yg mcm nie mmg xboleh nak dipanggil manusia..xde gelaran utk makhluk2 nie..sedangkan binatang pun sayangkan anak..tgk,betapa hinanye makhluk2 tuh di mata gegurl..nasib baik puasa..kalau x mmg gegurl dh maki sebakul..

They are sooo cruel..kenapa makhluk2 nie sanggup dera anak yg x berdosa nie..makhluk2 nie xde perasaan ke?..pity that little boy..menangis gegurl tgk gambar sekujur bdn yg dh xbernyawa dan yg x berdosa tuh..kalau xnk baby tuh meh sini kat gegurl..serious gegurl sanggup jaga..org yg xde zuriat berusaha nk zuriat..ko yg dh ade n dh dpt zuriat lg nak didera..

ya ALLAH, KAU berilah pembalasan setimpal dekat makhluk2 yg dh mendera budak yg x bersalah nie ya ALLAH..


Sepasang suami isteri dari Bandar Sri Permaisuri, Cheras, di sini, bukan saja sanggup mendera anak mereka hingga pengsan, malah turut membiarkan anaknya itu yang berusia empat tahun bersendirian di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM), pagi kelmarin.

Bagaimanapun, kanak-kanak lelaki itu yang menunggu rawatan di unit kecemasan gagal diselamatkan doktor dan disahkan meninggal dunia pada jam 6.15 pagi.
Sumber polis berkata, dalam kejadian itu, sepasang suami isteri yang tinggal berdekatan PPUKM menghantar seorang kanak-kanak lelaki dipercayai anak mereka ke unit kecemasan.
“Beberapa minit kemudian, ibu bapa kanak-kanak itu keluar sebelum menaiki sebuah kereta yang sedia menunggu mereka di pekarangan PPUKM dan melarikan diri,” katanya.
doktor yang merawat mangsa membuat laporan di Balai Polis Salak Selatan, di sini.

34 comments:

  1. salam falsya...syiannya laaa.Camna la perasaan mak ngan pak budak tu ya :(

    ReplyDelete
  2. falsya....kite nanges... =[
    sedihnye falsya..
    sedih tgk die camtu
    syurga la tempat budak ni..
    baya zakwan
    apa la dosa budak ni... =[

    ReplyDelete
  3. sedih sgt tgk pict nie....teringt ank2 ieyda kt umah pengasuh tu...
    menitis airmata kita sbg seorg ibu bila anknya jd mcmnie...tp b.n.t..g itu xpeduli lgsg apa terjadi pd sekecil ini....
    Ya Allah, tempatkanlah sikecil ni di Syurga.Amin

    ReplyDelete
  4. xsanggup nak tgk gambo ni... kesian sungguh..

    ReplyDelete
  5. sebaknyer. menitik2 airmater eB tgk. naper kejammmmmmmmmmmmmmm sgtttttttttttttttttttttt prempuan?... ko mak ke aper? kalo x syg pn jgn la buat cam tuh, bagi kat org... aku doakan hidup kp dibayangi supaya ko insaf & ko x kan dpt anak lagi....
    sedihnyer.... benci3....

    yg laki tuh mmg la, bukan dier yg branak. mmg hati tuh keras cam batu... tuh elok dera balik cam dier dera anak tuh.... x der akal....

    yer hakuuuu emoooooooooo la.... huwaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. alfatihah buat arwah bidadara syurga seorang ini.... aminnnnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  7. Ya Allah...tp nieyl bersyukur budak tuh meninggal..sekurang2 nyer biar Allah lindungi nyer di sane.. klu die hidup,ntah ape lg akan terjadi pada nyer...Ape2 pun..sayangi la anak2 kite...jauhi lah kite dr sikap seperti itu..Al-Fatihah

    ReplyDelete
  8. ya allah....rs nak pg bunuh mak bapak macam tu

    ReplyDelete
  9. kurang ajar!! sian nye budak tu...

    ReplyDelete
  10. Teruk dr org jahiliah taraf parent budak tuh...tgu la pembalasan Allah nti..

    ReplyDelete
  11. MASYALLAHHHHHHHH ... rs nak pitam tgk gambo ... waaaaaaaaaaaaaaa dh ler daku sarat ni .. adehhhhh ..

    vongok tui manusia tu .. kalau x nak anak , jgn wat anak lew pakai KONDOM

    ReplyDelete
  12. sedih plak tgk >_<

    berlumuran darah...

    tkde perikemanusian ke?

    ReplyDelete
  13. sedih aku tgk
    tak sanggop nk tgk sebenar nye

    ReplyDelete
  14. falsya: ni FB kite :)

    https://www.facebook.com/nik.norfarizam

    ReplyDelete
  15. aduh ..sedihnya rasa hati nie...
    tak sanggup nak tengok dah

    ReplyDelete
  16. @♥♥azatiesayang ♥♥ w'salam kak..mmg xde perasaan la kalau dh wat mcm tuh kan..sedih..

    ReplyDelete
  17. @Nad @ MamaZN kite pun nangis nad bile tgk gambo nieh..sedih sgt..nape la bdk tuh diperlakukan mcm tuh..ape dosa die..syurga menantimu wahai anak..;(

    ReplyDelete
  18. @shera haifa kesiankan yang!!...sedih betul..;(

    ReplyDelete
  19. @ieyda itu la ieyda..pelik betul manusia mcm nie..sedih betul tau..

    ReplyDelete
  20. @eB mmg sedih sgt eB..falsya menangis tgk gambar nieh..mak die tuh xkn la langsung xde perasaan walau skit pun kat anak tuh..moga2 ALLAH balas semua perbuatan dieorg laki bini..

    ReplyDelete
  21. @eB al-fatihah..ternyata mmg syurga menanti bdk ini..;(

    ReplyDelete
  22. @Nieyl betul tau nieyl..dr bdk tuh menanggung seksa n sakit baik la ALLAH cabut nyawa die..agak2 bdk nie akan tunggu ke mak bapak yg dh dera n wat die mcm nie kat pintu syurga?....;(

    ReplyDelete
  23. @AyuArjuna BiGoshh kalu ikutkan geram mmg mcm2 nak wat kat mak bapak bdk nie..tp ALLAH MAHA BESAR..dieorg akan dpt jugak hukuman..skang nie semua bayar cash..

    ReplyDelete
  24. @watyz sgt kan waty..kesian gile kat bdk tuh..

    ReplyDelete
  25. @~Siti Hajar~ tau xpe..moga2 dieorg dpt pembalasan dr ALLAH dgn cepat..

    ReplyDelete
  26. @AzuraFazil DIN kalau dieorg nak dera anak nape nak wat anak kan..cegah la..mengong..

    ReplyDelete
  27. @pinky uwaaa..sama jugak xleh nak tgk beria..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...