Tuesday, October 9, 2012

:: Wanita Dirogol 10Lelaki Myanmar ::

Damn u 10lelaki Myanmar..ko dh la menumpang je kat Malaysia nie..lagi ko nak rogol plak org Malaysia plak..mg xsedar diuntung..puiiiiiiiiii..

Kesian sungguh bile kite baca artikel nie..lagi berat pmpn tuh nak menanggung..mcm mana la kan waktu die kene rogol tuh..nauzubillah..moga2 diperjauhkan la perkara cenggini dr keluarga, n sahabat handai kite..n jugak dr sesiapa laaaa..mintak dijauhkan..amin3..

18 comments:

  1. Ya Allah....Mintak di jauhi...

    ReplyDelete
  2. mmg kejam...moga2 kita smua dijauhkn

    ReplyDelete
  3. Bongok punya orang!! Dasar menumpang negara orang tak sedar di untung!!!!!

    ReplyDelete
  4. Ya Allah!Syiannya la pompuan tu,agaknya dah lama org myanmar ni dah perati dia kot,tu yg tau jer kul bape dia tggu bas.Time tu xder org ke?Semoga mereka mendpt balasan yg setimpal..KLu k.atie bunuh jer semuanya!Gerammmm..grrrr

    ReplyDelete
  5. rasa takut je nak kelaur rumah sorg2 sekarang nih...rasa mcm dh tak selamat M'sia nih...Nak nak org warga asing terlalu rmi kat sini...kalau dtg tak wat hal xpela jugakkan.

    ReplyDelete
  6. memang geram bila baca paper metro tadi..jahanam orang Myanmar ni..

    ReplyDelete
  7. Ya Allah..moga dijauhkan perkara2 camni dr kita semua.. ;(

    ReplyDelete
  8. jaht giler..sakit ati baca kat metro tadi..

    ReplyDelete
  9. memang kurang ajar kan? masuk negara kita buat macam tu pulak.

    ReplyDelete
  10. eeeiiiii kurang hajarnya!! harap polis dapat jumpa yg 7 org lagi tu, hukum cukop2! dah le menumpang negara org!!

    ReplyDelete
  11. yaAllah... kesian nye. ngilu baca..

    ReplyDelete
  12. haah laa..
    mintak2 dijauhkan laa..

    kesian yer..

    ReplyDelete
  13. Ya Allah... xtau nak ckp pe.. tekejut.. siannya sampai 10 org... apa punya oranglah... dtg cni bikin kecoh..

    ReplyDelete
  14. sedih baca ni semalam.. x da hati & perassan langsung diaorang ni..

    ReplyDelete
  15. lagi setan dr setan.. isk kesiannyee...

    ReplyDelete
  16. mengucap panjang.....ya allah ya allah

    ReplyDelete
  17. Dahlah menumpang cari rezeki kat sini...rogol pulak anak orang...memang venggonglah...Mengucap panjang...amit2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...