Wednesday, February 12, 2014

:: Opisku Dirampok ::

Opis kite dirampok oleh maling..wahahahhahahaha...maling tuh pencurik..tp opis kite xboleh kate kene rompak tau..sbb brg mmg ade, xhilang pun..tp tuh la, die amek brg tuh pastu letak kat mana2 ikut dan die je..

Brg2 opis kat unit lain die campak kat opis kiteorg, opis kiteorg punye brg die campak kat opis sebelah..ikut dan die je la..siap mandi, makan limau, minum2 lg u'ollssss..

Memula suspen la..smp2 je akak recep panggil..pastu die cite dept kite kene rompak..memula meremang bulu roma..nasib baik la lately nie kite selalu lmbt gie opis sbb kete xkuau lg..kene singgah lak opis mok mok, pastu mok mok anto kite lak gie opis..sbb kalau x, mmg selalu kite org first yg smp opis..tp bile dh masuk dept kite pastu tgk keadaan sekeliling, kite siap gelak2 lg..tah ape tah motip org yg masuk nie..mcm org gile pun ade org tuh..heheheehhe..

Tp kan yg lagi kelakar kannnn..
Dh kenapa ko placing sarung biru tuh ngan kain buruk atas meja aku..ahahahhahahaha..kelakar la..tergelak2 kite..
Pastu main campak2 selerak2..padahal xde amek ape pun..
Abis dh semua drawer..
Org tuh masuk ikut ceiling atas nie dlm bilik filing..

Tp tah la mmg kelakar la..kite gelak2 je sepjg masa..padahal opis abis berterabur nie..kite duk gelak2..ahahahaahaa..

19 comments:

  1. tak curi..tak hilang pape...tp opis selerak mcm kena rompak...pelik pulok si maling ni kan

    ReplyDelete
  2. tak curi..tak hilang pape...tp opis selerak mcm kena rompak...pelik pulok si maling ni kan

    ReplyDelete
  3. hmmm susahh aku nak pikir..apala bengapp nye si maling tu..ke ko ada simpan syiling rege sejuta keee..hahahahaha

    ReplyDelete
  4. menyusahkan org jer maling lawak bodos tu kan.... baik pi rompak tempat lain klu setakat nak masuk mandi makan bagai....hihiii

    ReplyDelete
  5. Yg pntg xda kejadian yg xdiingini..alhamdulillah

    ReplyDelete
  6. @syawalsimpsons tuh la..nasib baik la kite xde simpan ape2 bende berharga kt opis nie..hehe..

    ReplyDelete
  7. @amiey lee sgt weh...aku duk gelak2 jer tau..mcm bengong jer..kalau aku ade simpan byk tuh, mmg aku sendri yg curik..xyah tunggu maling tuh..ahahahaha

    ReplyDelete
  8. tak paham dengan maling tue..apa dia nak sebenarnya

    ReplyDelete
  9. @adarnadzmie tuh la psl kak..limau yg letak atas meja die makan..minum pakai cawan staff sini..lenang betul die..hehehe

    ReplyDelete
  10. macam pelik je...hmm..ceroboh ofis tp xcuri apa2 eh?

    ReplyDelete
  11. Opis sy penah kena pecah tapi takde la dorang sepahkan..just kopek drawer & amik brg berharga je..mber hilang duit kutu..masak kna ganti..huhu

    ReplyDelete
  12. @Cik Jue sama la jue..xtau ape die nak..saje buat kacau jer...

    ReplyDelete
  13. @FiZ tuh la..semua pelik..semua mcm gelak2..semua jugak tuh la kate org tuh gile..hehehe

    ReplyDelete
  14. @:: Cik Viva :: kalau tuh mmg pening la kepala...nak kene ganti lagi duit org..ishhhh..

    ReplyDelete
  15. Tak kan tak ada barang yg dicurinya Sya. Habis sesaja masuk nak buat sepah aje ke?

    Takut juga pisang berbuah dua kali. Sebaiknya jgn tinggal barang berharga di ofislah..

    ReplyDelete
  16. @Kakzakie mmg xde kak..kalau ade pun, nnt jmp balik sbb die letak kat tmpt lain..dh mcm main game treasure hunt dh..tuh laaa, nasib baik mmg falsya xde simpan brg2 berharga kat opis..kurma yg falsya letak dlm peti ais pun sie makan gak..abis lak tuh..;)))

    ReplyDelete
  17. Maling nih spesis pe erk....agaknye die jenis memg suke sepah sepahkan brg org kot...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...