Thursday, February 13, 2014

:: Renyah ::

Arinie kite EL sbb mak kite ade hal so kite  EL la sbb nak jaga tembun..tp ttp kene keje gak..kene wat keje rumah..huahuahua..
Haaaaaa, nmpk x bertimbun2 kain..tembun xkasik chan langsung mommy die wat keje..budak manja nie xleh langsung letak..kene mengelolakan die jer..time mood okayh boleh la melepet ngan daddy die..time tuh boleh la wat keje..bile dh boring borak ngan daddy, nangis..bile time nangis2 mmg mommy la yg die crk..

Kain berlonggok tuh mana yg nak kene lipat, mana yg kene gosok, nak kene gosok..adehhhhh...paling xsuke gosok kain..renyah betul nak gosok2 baju nie..skang nie kite tgh nak pujuk mok mok beli seterika,
yg mcm nie..kalau yg mcm nie mmg senang la keje kite nak menggosok (ayat org pemalas mmg gini..kihkihkih)..senang je..gantung je baju pastu xyah nak alih2 baju dh..tp tuh la, mcm xapproved je..tp xpe, usaha tangga kejayaan..ahahahhaa..

Tp sebelum kite mulakan gosok menggosok nie,
relax jap la tgk CSI..wakakakakkka..gaya mcm nak terus wat keje je kan..ahahahaha..

10 comments:

  1. sama la sue pon malas nak iron baju..tp nak tak nak kena jugak buat..

    ReplyDelete
  2. Kain sis tu mengingatkan akk punya kain kt umh..huhu..sadis

    ReplyDelete
  3. skrg ni pun saya dah malas nk lipat baju n iron.adoi..xblh jadi ni...

    ReplyDelete
  4. cita2 nk beli seterika gitu jgk.
    mcm seng tgok kat kedai..

    ReplyDelete
  5. uii ni semunyik qisya bawah ni bule tak jumpa ni hahahah. aah bestkan iron ni. mcm senang je nak guna selalu tgk kat kedai2 baju dorang pkai

    ReplyDelete
  6. hari melipat kain adalah wiken. sekali lipat memang berbakul2.. berangan jugak nak beli iron mcm tu. senang sikit keje kan

    ReplyDelete
  7. Belum ada memang teringin nak guna tapi bila dah ada ni tetap guna balik style biasa Falsya.. penatlah iron guna yg berdiri ni.

    ReplyDelete
  8. Hahaha...sama la kite sya...baju bertimbun atas katil...bju anak anak paling byk..mane nak lipat mane nak gantung adehhh

    ReplyDelete
  9. falsya x payah la beli iron macam tue...klu kain jenis cotton memang susah sikit nak gosok...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...