Thursday, May 5, 2016

:: Anak Bujang Saya ::

Macam xsabau nak tunggu anak bujang kite nie besau..hehehe...tah pape kan..bile anak tuh kecik, nak anak tuh besau..mcm qisya bile dia tuh dh besau, nak qisya tuh kecik balik...don't grow up so fast la ape la..haihhhh..mana satu nie mommy oiiii..nak anak tuh besau ke nak anak tuh kecik..

Xtau la berapa kg dh dobot kite tuh..last 5kg lebih...skang nie xtau la berapa...nak pangku die kene sendal ngan bantal..lenguh tangan..
 baju kakak dh boleh pakai..masalahnye, baju nie qisya pakai time umur die 3-4-5 bulan...nie baru 2bulan lebih dh boleh pakai dh..
 owh shayang, mommy loves u more...hehehe..
dak dobot suke sgt senyum..tuh tgh borak2 ngan daddy..kemain ternganga2 mulut..hehe..

Agak2 muke dobot kite nie mcm muke sape???...ramai kate mcm muke kite...mak kite pun kate dobot sebijik mcm muke kite waktu baby..hehehe...tp kalau ikut muke kite bgs la..orang tua2 kate sejuk kalau anak laki ikut muke mak n anak perempuan ikut muke apaknye sejuk..orang2 tua kate, org muda mcm kite nie dengar je..hikhikhik..

13 comments:

  1. comelnya dobot
    haah..akk tgk mcm muka falsya..
    serius comel...
    bagus tau..sejuk la skt hubungan kita dnegan anak tu nanti
    inshaAllah...

    ReplyDelete
  2. Memang comel.. kakak dobot pon sama :)

    ReplyDelete
  3. alahai..geram plak hakak tgok dia...sebijik muka mek la...mek syg x adik dia?

    ReplyDelete
  4. alh..comelnya sdobot senyum...:)

    ReplyDelete
  5. haah mcm muka awak la. comelnya

    ReplyDelete
  6. Tengok tu dah cerdik, sampai nganga-nganga macam dah pandai berbual:)

    ReplyDelete
  7. Hi! dobot. Bley geng ngan domok kita tu. Baju 6 bulan pon dah muat ☺☺

    ReplyDelete
  8. Mata kak long dia lah..
    kaklong ikut muka sapa?

    ReplyDelete
  9. encem dak dobot nih... geramm.. suka senyum...;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...