Friday, May 13, 2016

:: Ke Jepun Ke Kite ::

Gotcha!!!..mesti ramai ingat kite nak gie jepang kan..yes???..no????..haaaa..no???..okayh fine tersyok sendri..huahuahua..

Yg gie jepun tuh abg ipo kite..skang tgh bersumo kat sana seminggu..wakakakaka..kite ngan somi kite nak ke jepun xtau la bilenye..kan awal2 somi kite dh sound..nak berjalan2 tunggu dobot besau skit..lupe nyeah..lupe lettew..mesti xbaca previous entry kite kan..hehehe..

Tapi dlm pada nak tunggu dobot besau tuh, itu hari dh melafazkan hasrat nak ke bandung or vietnam..acanner tuh?..nak buat suit katenye..org dh naik pangkat kan..dh naik gred..kene spare 2-3 suit katenye..ikut u la domok..i lg la suke..shoppingggggggggg!!!!..hakhakhak..

Semalam kite gie baby fair kat mid valley..lepas tuh singgah makan kat sushi king..ye la xdpt gie jepun..makan makanan die cukup ler..ngeeee..

Sushi nie dari kite umur belasan tahun duk makan smp la skang, xpenah bosan..makin suke lg ade..yummehhhh!!!..

Malas nak letak watermark..hehehe..
Bile kami makan sushi mmg piring raw salmon je la yg penuh meja..somi kite dulu xreti makan salmon..bile kenal kite, dan2 jadik hantu salmon..ordernak raw salmon semata..;p
Nyumsssssss..sedap gile sebab raw salmon tuh sejuk..makan sejuk2 sedappp woiiii..layan jer..
Again and again..
Nie jellyfish namanye..krup krap!!..sedappppp!!!..

Okayh dh tuh jer..kbai..hehehe..

7 comments:

  1. dapnye sushi..lprrrr...tp raw salmon tkleh mkn sgt hehe

    ReplyDelete
  2. Sedapnyaa sushi. Lama tak makan :D

    ReplyDelete
  3. Tup tup masuk sini, nampak lak sushi, lapooo. Tadi balik dari jenguk blog satu nampak pulak biskut sedap..berganda-ganda rasa lapar SB

    ReplyDelete
  4. Kakak masuk shushi king ni bila ada anak-anak aje
    Mereka yg suka sangat.

    ReplyDelete
  5. sejuk tekak memalam ni haaa nengok sushi tu :)

    ppstt:sya, rania makan je terung tu. kalau u nk try utk adik baby masa umur 8-10m.. terung kan byk jenis, ambil yg 'eggplant'

    ReplyDelete
  6. nampak comel je bentuk2 nya..tapi tekak tak boleh hadam sushi.. tekak org kampung la katakan

    ReplyDelete
  7. dappnyer... lama sgt x mkn sushi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...