Tuesday, May 3, 2016

:: Terasa Diri Ini Sangat Cantik Buat Kali Ketiga ::

Kihkihkih..kan kite penah ingatkan yg selagi kite pakai shawl diah, tajuk entry kite akan gitu..yg bertukar hanyalah numbering die jer..huahuahuahua..so to all stalkers who is full of hatred, xyah nak mencebek sgt nyeah..dh alang2 stalk tuh silakan la baca..mana tau terbekanan jugak shawl nie..boleh untungkan si diah dgn membeli shawl die..

Ehhh, jgn xtau u'olls, ade setengah stalker kite nie suke nak ade kene mengena ngan best friend kite la, biras kite la..like soooo "eh eh, motip?!"..

Ehhh, termarah pulak..haks..ahad lepas bile keluar jenjalan, kite pakai shawl diah..1st time pakai..dh beli kene la pakai kan..lgpun senang sgt xyah gosok..
Nape muke dobot mommy toye sgt tuh..hehehee..cantik kan shawl diah nie..shawl, "bunga-bunga di taman yg tidak boleh dipetik" namanye..bak kate pengomen2 kat fb kite, mcm bawak sekebun bunga bersama..ahahahhahaa..

Tapi sayang seribu kali kali sayang..kalau ade yg berkenan xleh nak beli dh sbb shawl nie dh sold out..selling fast u'olls!!!..yg mana penah beli shawl diah nie mesti bersetuju ngan kite sbb shawl diah nie mmg senang nak pakai..terletak elok cantik jer..org yg cerewet xpakai shawl asyik pulun bawal je pun boleh ngoder shawl kat diah..ngeeee..

Not to worry sbb nnt akan kuar pattern baru..kalau xnk jeles2 ngan kite sbb kite nmpk cantik bile pakai shawl diah, gie la follow ig diah..standby katenye..hihihi..carik @petite_diahoshin..petite bukan sebarang petite okayh..nie petite cili padi..ayat yg xnk jeles2 sbb cantik tuh mesti semua org rase mcm nak ikat kite kat pokok pastu semua beratur, pastu kan pastu kan, sorang2 starlite or seligi dahi kite.."haaaaa, jeles nyeah..nah, amek ko..rasakan..jeles nyeah..cantik nyeah..amek ko amek ko"..dgn gaya geram..hahahahahahahaa..kuat sgt gaya imiginasi tuh siap ade dialog lg..

Kayh la u'olls..takat tuh je nak promote ig @petite_diahoshin wat masa nie..muahahahahahha..

8 comments:

  1. wahhhh..tanteknya kakak kita nie...
    berbunga² shawl diaaa...

    ReplyDelete
  2. mommy cantik sokmo..pki apa pn

    ReplyDelete
  3. Bukan shawl aje yg cantik tapi yg memakai pun comel cantik:)

    ReplyDelete
  4. takyah nak terasa cantik sangat laaa sebab memang dah cantik pun org nyerrrr ;)

    ReplyDelete
  5. memang setaman bunga ni dik....hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...