Wednesday, May 4, 2016

:: Bile Cinta Di Hati Dah Beralih Arah ::

Haipppp..cinta di hati ttp dekat baby tua kite walaupun kite dh ade boifren baru..sape baby tua tuh?..sape boifren baru tuh?..of course la somi and anak bujang aiii..anak dara aiii pun aiii cinta jugak..cinta sayang kasih semua ade..hiksss..

Kite bersyukur la skang nie kite dah ade anak sepasang..merasa la anak laki ngan anak perempuan..ahamdulillah..terima kasih Allah..;)))

So far dieorg berdua okayh la..buat masa skang la..dh besar nnt xtau la mcm mana peel memasing..heheh..
Kakak sejak xduk dlm stroller nie, kemain lagi peel die..macam2 die buat..skang nie, bile keluar kite bawak stroller satu je utk adik..stroller qisya tinggal umah..tp lepas nie mmg kene hangkut jugak stroller qisya..kesian die..nak tido susah..
Haloh haloh..comel kakak..suweet sgt..puting adik jatuh die masukkan balik dlm mulut adik die..hehehe..

Kadang tuh die tepuk2 dodoikan adik..siap nyanyi2 lagi..kiut..

6 comments:

  1. hari ni blogger ada prob kot..entry baru akk update tp tak update dekat blogslist...akk notis ramai yg jd cmtu...dekat akk punya bloglist entry baru falsya ni pun msh entry yang sebelum ni..tp bila klik blog falsya ada entry baru...haduiii

    ReplyDelete
  2. Kena beli twin stroller ni ☺☺

    ReplyDelete
  3. kejap jer kan sya... dah anak 2...

    baik nyer kak qisya...:)

    ReplyDelete
  4. nanti dah besar,,lagilah rindu momen ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...