Tuesday, January 22, 2013

:: Agree or Disagree ::

Huahuahuahuahuahua..

Mau kene jentik keting ngan mok mok kang..tagged mok mok kat FB tp mok mok senyap jer...pengsan dh kut..hahahahaa..

Oooppssss, lupe, nnt ade mulut puaka yg kate kite nie nyusahkan mok mok je..asyik tingin mcm2 la ape la..tpppp, like i care la kan..wahahhaha..

Kite bknnye jenis yg asyik nak mintak brg2 okayh..selalu kalau tingin pun semua makanan jer..tgk bdn laaaa...hahahahaha..

Soooo ape kate survey??????????...;))))))))))))))

28 comments:

  1. setuju ;-)

    tp... dh tgungjawab dsuami pon beli semua keperluan isteri..

    ReplyDelete
  2. hahahha, suami kerja, isteri adalah tempat kerja. jadi malam2 kedai mesti bukak je sentiasa kan kak sya sebab suami kita spesis keje malam2. :) #pitammmmmm

    ReplyDelete
  3. nak like banyak kali la...hehe.tapi tak kahwin lg so xtau cmne la jadinya nnti.kalo macam kata2 tu, best la.;)

    ReplyDelete
  4. @LYAfrina tau xpe..xpaham kenapa ade yg nak mempertikaikan lagi...hehe

    ReplyDelete
  5. @nadia betul3..itu harus lah..kalau xbukak mcm mana nak dpt hasil kan..hehehe

    ReplyDelete
  6. @FiZ no worries..nnt dh kawen boleh praktik..wahhh, boleh praktik nyeah..hehehee

    ReplyDelete
  7. couldn't agree moreeeee... hehehehe

    Falsya, Sya br foLLow bLog Falsya. free,visit/foLLow Sya jugak ek~
    sya-orked.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. sebagai perempuan of kos la setuju wakaka

    ReplyDelete
  9. setuju...ekekekekek

    Cian cik abg....kn keja keras yer...hikhikhik

    ReplyDelete
  10. salam kenal..
    mak setuju sgt tu...
    uhuhu...

    ReplyDelete
  11. hehehe.. syok la kalau cenggini kan >D

    ReplyDelete
  12. hahaha. masalahnya kedai nadia ni 24 jam bukak kak tapi tak berhasil2 ponnnnnnnn T__T :P kehkehkeh

    ReplyDelete
  13. AGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...lantak apa orang nak kata...kikiki

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...