Friday, January 11, 2013

:: No Title ::

Selama nie dh puas dh kite berdiam..dh puas dh kite menahan segala kutuk, perli, sindir org kat kite..org duk kutuk family members kite, kite just senyum je padahal dlm hati dh menyumpah seranah dh..i cannot do anything to back them up when this people say bad things about my family..

Setiap manusia ade tahap kesabaran masing2..serious kite punye tahap kesabaran xtinggi...selagi kite boleh bersabar kite bersabar..tp kite xleh nak janji selama mana kite boleh bersabar..kite duk pendam semua bende smp migrain selalu sgt menjengah kepala kite nie..

Sedih, marah, geram, benci semua ade skang nie..


14 comments:

  1. sya, jom meronggeng sya...lupakan jelah malaun yang ada tu...

    ReplyDelete
  2. banyak2 bersabar ye sya...lagi kita bersabar lagi banyak hikmahnya

    ReplyDelete
  3. tarik nafas dalam-dalam..hembus perlahan-lahan...sabar yer...

    ReplyDelete
  4. Sabar la yg dpt bezakan antara falsya dgn dia...

    ReplyDelete
  5. jangan pendam2. tak elok utk kesihatan diri.

    ReplyDelete
  6. sabar..sabar..memang susah orang luar yang tak merasai apa yang falsya rasa,tapi kuatkan hati. Doa orang yang teraniaya ni tida hijab. Takpela, Allah akan balas balik apa yang diorang kata kat falsya.dont worry k.

    ReplyDelete
  7. Sabar ye Yunk, dugaan tu..

    Allah sedang uji kita, insyaAllah pasti ada hikmah yang kita sendiri tak tahu..


    p/s : Myra pernah alami dulu dan alhamdulillah harungi dengan tabah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...