Thursday, January 17, 2013

:: Enough is Enough ::

This is exactly how i feel right now...
I've lost my respect towards u..
And for all the words that u've said to me and my family,
U DESERVE MY SILENT TREATMENT!!!!..
And u know what, i don't really care who u are anymore..

40 comments:

  1. sgt setuju ....sbb kata2 tu lebih tajam daripada pedang ;)

    ReplyDelete
  2. i loike statement : U DESERVE MY SILENT TREATMENT!!!!..

    ReplyDelete
  3. sudah cukup cukup sudah..cukup sampai di sini saja.. wahhh, tetibe nk nyanyi..

    bykkan bersabar.. manusia ni byk ragam.. lg dilayan, lg sakit hati..

    ReplyDelete
  4. aduhhh pedihnya dgr kata2 sya ..

    sabar ye dikkk
    setiap manusia punya kelemahan yg adakalanya payah utk kita terima .. namun tangan memberi lebih mulia dari menerima ..

    menerima kemaaafan adalah sesuatu yang dimuliakan di sisi allah ...
    insyaallah dia akan sedar dan kesedaran itu pastinya akan membuatkan sya lega .. percayalah dik ;)

    ReplyDelete
  5. setuju...lidah ni mmg tajam sbb tu kena hati2 tkt ada yg terasa hati

    ReplyDelete
  6. sangat setuju dan sabar ya.... dlm bln 12 thn lps pun i terkena mcm ni... terasa sampai ke tulang itam... tp i sabar smpai skrg... sakit jgn citer lah...


    sabar ya...sabar itu cantik...=)

    ReplyDelete
  7. suka ayat

    U DESERVE MY SILENT TREATMENT!!!!..

    ReplyDelete
  8. sesungguhnya kata2 tu lg tajajm dr pedang

    ReplyDelete
  9. lidah lg tajam dr mata pedang wooo...huhu...sabar yer sahabat!

    ReplyDelete
  10. Bila hati dah terguris mmg akan meninggalkan kesan yg amat mendalam..
    sabar ye..kdg2 DIAM itu lebih baik..
    salam kenal..follow sni #283.

    ReplyDelete
  11. naper nie sya???....banyak2 bersabar dan berzikir untuk tenangkan diri dan jiwa

    ReplyDelete
  12. teringat satu lagu nasyid tu, bicara kata.sememangnya kata-kata bagai pedang yang tajam menghiris.

    bersabarlah.kita tak dapat control org tu bercakap.buat dek je.dia akan terima balasannya nanti.

    ReplyDelete
  13. Kak intan pernah kena ..dan org yg cakap ni org tua..dan mulut dia memang mulut mcm apa ntah..eiii..lepas tu kak intan dah x penah cakap dan bila jumpa dia..kak intan malas nak cakap..silent! dia tanya kak intan jawab sepatah..bukan nak kurang ajar tapi dia dah sangat melampau..mula2 kak intan ok pk org tua..makin lama makin menjadi pulak…aih x boleh jadi…lama2 kak intan bo layan…malas nak tgk muka dia pon..sekarang dah terhegeh2 nak cakap tp malas dah sebab tau dah pngai dia cemana..bukan kak intan je kena.ramai lagi yg kena dengan pangai dia ni..mulut jahat sangat!

    ReplyDelete
  14. @MizzTina xlayan pun sakit jugak hati nie..mcm mana tuh..hehe

    ReplyDelete
  15. @ieda cube utk memaafkan kak..tp xboleh sbb makin lama makin galak sgt..

    ReplyDelete
  16. @Wanieys a.k.a IbuQalief kan waniey..kadang dlm xsedar boleh dimaafkan lg...tp kalau hari hari2 ade jer bende tuh yg ssh tuh..

    ReplyDelete
  17. @pinky dh puas bersabar dh aiii nie..dada nie smp ketat sbb byk bende yg terpendam dlm nie..

    ReplyDelete
  18. @Ema Blog falsya pun suke jugak kak ema..hehhee

    ReplyDelete
  19. @syawalsimpsons geng ke kite?......kite pun setuju jugak...;p

    ReplyDelete
  20. @aTieYusof Family hi awak...setuju sgt3 ngan kata2 awak..tq coz follow..nnt kite follow awak balik okayh..;)

    ReplyDelete
  21. @mrs kayrul semua sudah awak..tp itu lahh..bende dh lama dh pendam...

    ReplyDelete
  22. @FiZ die dh terima pun balasan..walaupun bkn dr kite..tp still xsedar2 lagi...

    ReplyDelete
  23. @intanfirdaus247 kak intann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....akak mmg itu la yg kene kat falsya skang nie kak...sebijik2 ape yg kak intan mention tuh...tp xleh nak wat ape ngan org tuh..setakat berdiam diri je boleh skang nie..itu la yg falsya tgh wat skang nie..berdiam...kite wat baik, buruk jugak yg kite dapat, kalau wat jahat mmg berganda buruk tuh kat kite...

    ReplyDelete
  24. setuju sbb tuh org bilang hati2 bila berbicara takut menyakitkan hati org lain nak2 insan tersayang..

    ReplyDelete
  25. ingat time kerja dulu selalu sakit hati gan kata2 yg berbisa...

    ReplyDelete
  26. aku pon alami menda yg sama la ni.... :)

    ReplyDelete
  27. i feel u! jum gossip kat ym hahahha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...