Tuesday, January 15, 2013

:: Gara-Gara Minat Aaron Aziz, Isteri Dicerai ::

Kuang3..dh mcm tajuk Harian Metro dh...hahahahaha..haihhhhhh, xpasal2 plak nama abg aaron aii naik...isteri tgk adam dan hawa, si suami bgn tido terus jeles smp ceraikan isteri dgn talak 1..katenye jeles sbb ingat si isteri ade menaruh harapan kat abg aaron..alahai..ape la teruk bebenor ghupenyeeeee..nasib baik la suami ahkak berpikiran rasional..

Pastu dan2 je ramai yg marah kate si isteri layan adam dan hawa smp lupe tanggungjawab dekat suami..come on laaa...kul 10mlm kut..lain la kalau dr pagi smp tengah malam duk mengadap jer cite tuh..isnin smp khamis je pun..itu pun half n hour jer..bknnye mcm cite hindustan smp 3 4 jam..

Kul 10 mlm nak masak ape lagi..xkan nak basuh baju suami kul 10 mlm kut..ingat isteri org gaji ke nak kene wat keje umah dr pagi smp ke tengah malam...silap2 kul 10 mlm tuh barulah si isteri dpt rehat2, baru dpt tgk tv yg asyik suami je duk kongker..masing2 yg comment tuh xtau cite, lagi nak hentam si isteri mcm budget2 tau je ape yg jd dlm umah tuh..suke sgt jump into conclusion..cube la think outside the box skit..

Sumber dr RotiKaya..


Ini mungkin kisah paling sadis anda dengar hari ini berkaitan peminat dunia hiburan kita hari ini — seorang suami lafazkan cerai kerana cemburukan si isteri yang meminati Aaron Aziz.

Mangga Online hari ini menulis yang seorang lelaki berusia 50′an telah melafazkan talak satu terhadap isterinya yang di’syaki menyimpan perasaan terhadap Aaron Aziz.

“Saya lafaz cerai semasa bangun tidur pukul 10.05 malam. Saya ke ruang tamu dan melihat isteri asyik menonton drama bersiri Adam & Hawa”

“Saya syak isteri saya menyimpan perasaan terhadap Aaron Aziz daripada tingkah lakunya. Saya jadi cemburu dan tak dapat mengawal kemarahan lantas melafazkan talak satu terhadap isteri”

“Saya rasa diri saya tak dihargai lagi,” ujar lelaki itu di’mahkamah menurut sumber kepada laman hiburan tersebut.

Tidak kami 100% pasti yang perkara ini benar benar terjadi tetapi jika ianya benar, bukan satu tindakan bijak buat lelaki tersebut untuk melafazkan cerai kerana cemburukan si isteri yang meminati seorang selebriti.

23 comments:

  1. news sekarang kadang2 banyak ko...10% pun xleh pakai

    ReplyDelete
  2. apakah?kalo btul la suami pmpn tuh memg tak waras la....

    ReplyDelete
  3. haiyaa.. ini mcm kes pun ada kae.. dsyatnye

    ReplyDelete
  4. Setujuuuu sgt dgn stetmen uols tu falsya.
    Kul 10 baru dpt rehat, hukhuk

    ReplyDelete
  5. bengong la kalau laki dia wat gitu...mmg tak patut..ntah hape2 la..

    ReplyDelete
  6. lawak bebenor..bt keputusan tnpa berfikir ni kot..bangun tido trus lafaz cerai..mcm hlg akal..hehe

    ReplyDelete
  7. minat jugak drama adam hawa...suami ahkak tak kisah pun hihihi

    ReplyDelete
  8. @Hasrina kalau xbetul bgs la sbb kalau betul mcm tah pape je..;)

    ReplyDelete
  9. @Nad MamaZN kan nad...bile baca semua comment tuh kan, semua berckp xpakai otak jer..

    ReplyDelete
  10. @Fieda Rafli mmg bengong kan kak fieda..bknnye aaron aziz minat die..

    ReplyDelete
  11. @MrS. F!zA baru pas mimpi ape tah laki die tuh...heehehe

    ReplyDelete
  12. @Che Rosliza Che Mat nasib baik la suami falsya pun xkisah kan kak..;)

    ReplyDelete
  13. @watyz sgttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!...ahhahaha

    ReplyDelete
  14. entah apa2 entah husben dia. mamai agaknya.

    ReplyDelete
  15. bahaya juga lelaki camni..cemburu tak bertempat

    ReplyDelete
  16. mcm tak munasabah jer..sambil tepuk2 dahi..adoiii

    ReplyDelete
  17. ayoyoy incik kenapa ini macam..ayoyo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...