Monday, April 21, 2014

:: Monday Not So Blues, I Feel Jazzy ::

*Asyik genre blues je on monday..sekali sekala tukau le genre jazz pulak..kihkihkih*

Assalammualaikum aunties..a very gud morning..hikhik..now qisya dh sihat tp mommy qisya pulak xsihat..berjangkit ngan qisya..
buuuyahhhhh!!!..huahuahua...dh sihat kan dah sihat kan...;))))

Adeh, skang nie kite lak xsihat...alhamdulillah..xkisah pun..janji anak sihat2 selalu, itu yg paling penting...biarlah di-transfer semua sakit anak tuh kat kite..kite lg sanggup tanggung sakit dr tgk anak sakit..rasenye semua mak2 mmg gitu la kan..mak mana yg sanggup tgk or biaukan anak sakit..

Demam dari Jumaat mlm smp la skang..jumaat tuh mmg bdn panas gilosssss..bdn sakit tekak sakit..really hate sore throat..esoknye ari sabtu mok mok paksa gie klinik..biasalah somiku itu sedangkan sakit2 skit pun dh suruh gie klinik inikan pulak kalau dh teruk..terkejut doc yg checked kite.."puan demam teruk nie puan..39.5°c..saya suggest puan amek injection sbb puan demam kuat nie"..i hate needle..sooo when i hate needle, i don't need one..ahahaha..mmg xamek injection pun..amek ubat je..kihkihkih..

Kalau xelok jugak within 2 days, doctor suruh dtg balik check blood sbb nowadays byk kes denggi...ya Allah, harap2 la bukan denggi..xpenah kene n xnk kene pun..insyaAllah xde ape..hehehehe..

Happy monday and happy working u'olls...;D

10 comments:

  1. tak pe mommy tak sihat, janji qisya sihat kan

    ReplyDelete
  2. qisya dah besar... putih melepak lepak ya....comel...

    ReplyDelete
  3. qisya nak ganti sheila majid ker..
    alahai mama qisyapun dah tak sihat..
    jaga diri ok.. akak juga doakan moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  4. pandai falsya bagi aunty semangat hari ni jazzy :) tapi kesian pula mama qisya tak sihat, minum air banyak atau kalau biasa dengan 100 plus boleh cuba, aktifnya Qisya dalam foto tu, tengok ape tu sayang.

    ReplyDelete
  5. alamak... tomelnya baby,... tgh selfie ke tuh?

    ReplyDelete
  6. Betullah kita demam tak apa jangan anak demam.
    Tapi harap Falsya pun cepat sembuhlah..

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sihat mommy qisya.

    ReplyDelete
  8. Kalau kena denggi mmg kepala ting tong. Melayang2 je rasa.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...