Tuesday, February 17, 2015

:: Boleh Naik Segala Bulus ::

Eeeiiiii qisyaaa..skang nie kan makin geram ngan peel die..kalau tegur skit mulalah wat muke nomey iye tuh..terus xjadik nak marah..ade je peel iye yg wat mommy ngan daddy tergelak..skang nie kuat mencubit ngan menggigit ini budak..skang dh pandai dh kalau suruh baca doa, dan2 tadah tangan..pastu pandai dh aminkan sendri doa..lepas tuh mmg smp sejam duk "doa, amin" xhenti2..semua org kene buat kalau x nnt mek sendri yg tadahkan tgn kite suruh baca doa..kiut sungguh!..

Pastu suke laga2 gigi atas ngan gigi bawah..geli mommy nak oiii..
video
naik segala bulus2 tau x..

Makin suruh stop makin tuh la mek galak buat..lg wat geram..
 mmg kene kepit la sudahnye mulut tuh..
bile lepas mek wat lagik..lepas wat lagik..sudahnye kite bg die isap puting...seram..geli2 tengkuk dibuatnye..
 muke mcm xbersalah je kan..
suci je muke tuh..mulut nak moncong je kan..moncong mek tuh sejak azali..moncong mommy lak yg menurun ke mek..owh lupe..idung sekali..wakakakakaka..

6 comments:

  1. Pasrah je qisha ko buat mulut dia gitu. Kalu buat kat Luth marah sungguh, sikit marah nangis.

    ReplyDelete
  2. bdk2 kecik kalo pp gebo suka wat kepit gtu hehe

    ReplyDelete
  3. eiiiii geramnyaaa tengok mek ni. hahahahaha.

    ReplyDelete
  4. Ya Allah comelnya..doakan sy dikurniakan 1 juga ea.

    ReplyDelete
  5. gambar bawah tu sebijik muka daddy dia laaaaa...!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...