Monday, February 23, 2015

:: Pelajar Termuda Abad Ini ::

Pelajar yg paling muda penah u'olls tau umur berapa..haaaa, yg kite tau skang nie yg paling muda adalah berumur 1 tahun 3 bulan..kihkihkih..
 nie ha pelajar tuh..tp dalam kelas tuh die sorang je la studentnye..cikgu ada 2 org je..guru besar lelaki, guru disiplin perempuan..tp selalu guru disiplin tuh dari nak jadik singa mesti bertukau jadik kucing sbb cair dgn pelajar yg sorang nie..xdisiplin langsung cikgu disiplin..hahahahaha..
kemain tekun..mcm sungguh2 je belajarnye tuh..

Semua nie kite beli kat Ikea..cuti 4 hari xgie mana kan..gie la jenjalan kat Ikea tuh haaa..bapok ramainye org weh..pastu hari yg selebihnye duk kat umah je..melayan si mek sorang tuh..kemas umah cuci kapet..paling kuat pun nak berjalan, gie umah mak kite..tuh je la pun aktiviti kite cuti 4 hari..xde nak kemana sbb panas teramat..malas nak kuau umah..pasang ekon, dok ontok2 kat umah smbl tgk movie..

U'olls mesti gie berjalan2 merata kan..hehe..

Nah belanja video qisya tgh belajar..huahuahua..
video

9 comments:

  1. sronok qisya dh dpt meja kerusi tu..brp set tu bli kt ikea?

    ReplyDelete
  2. apesal comel sangat student ni. hehehe ^^

    ReplyDelete
  3. ala homey homey..kalo murid mcm ni nak babap pun tak sangupp..lelel..

    ReplyDelete
  4. cute nye student bambam ni geram maktok tengok

    ReplyDelete
  5. cute nye student bambam ni geram maktok tengok

    ReplyDelete
  6. baik je dia kan balajq walaupun tak disiplin kan...kikikiki...ni kalo kena ngan hero2 kat umah tu...tak kemas gini dah...abis tunggang langgang kerusi meja bagai kan

    ReplyDelete
  7. Bagus...bagi dia explore utk belajar...nanti dah besar jgn malas tau...tambah rajin lagi..jadi budak pandai

    ReplyDelete
  8. Belajar raji2 yer qisya. Berkenan plak dgn white board ngan set meja tulis tu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...