Tuesday, February 10, 2015

:: Diva Layan Upin Ipin ::

Kalau ado mentioned upin ipin kat tajuk tuh mesti dh boleh agak nak cite pasal sape kan..kihkihkih..

Haiyooooo..skang nie nak masak kemain lagik ssh..tau2 je nnt dgr dr hall depan lagik ade org duk merengek manja..pastu makin lama makin kuat..tup tup bile toleh belakang, eh eh, smp dh mek..patut la makin kuat rengekan tuh..hahahaha..

Kang mulalah duk tolak2 kaki kite suruh stop la..menjat2 kaki kite la..sudahnye kite letak die dlm baby chair, letak ipad dpn muke, pasang upin ipin, bg biskut satu..senyap terus..hihihihi..
 diva sungguh gaya jari tuh pegang biskut..
 terus kusyuk bile dpt tgk upin ipin..
xde merengek dh janji muke mommy dpn mata..
 aikkk, nape mcm sama je kepala tuh...kihkihkih..
 bontot ngan peha tuh mmg dari dulu mommy gerammm..
 semua bende nak masuk mulut..bile tegur, kite balik yg kene ayork ngan mek..
astaga perut mekkkkkkkk..mmg normal ke kalau perut bulat gitu...
perut mek besau sgt smp kadang kite naik risau..
tah ke cacing ke angin ke..
normal ker nyeah???

11 comments:

  1. serius fokus tu. suka pic nombot 2 :)

    ReplyDelete
  2. Amboii mek senyap dapat tengok upin ipin

    ReplyDelete
  3. khusyuk melayan di mana sahaj kan mek bun

    ReplyDelete
  4. Kalau dah montot, kaki, tangan, muka semuanya gebus takkanlah perut nak leper Falsya ni pun satu tau:)

    ReplyDelete
  5. Perut mcm tu la comel...haha. .mcm mn la akak kena jd vaby sitter qhaira sabtu ni...aduiiii

    ReplyDelete
  6. budak kalau dapat upin ipin memang gerenti senyap..

    ReplyDelete
  7. amboi...mmg peminat upin ipin la ni

    ReplyDelete
  8. Ada gaya tu pegang biskut. Suka betul mek ni nengok upin ipin yerp.

    ReplyDelete
  9. bagus si mek ni layan upin ipin, twin saya tidak la... asyik la layan lagu kat youtube, abis data internet mama dia.. huhuhuhu....

    ReplyDelete
  10. sama mcm anak eija... kanak2 mmg sinonim dgn upin ipin kot yekk... hihi syebab la mek ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...