Thursday, August 20, 2015

:: Bile Teringin ::

Semalam kat opis terbayang2 kuey teaw goreng..terliur2 sudah..so balik dr keje singgah market beli barang2 nak masak..somi aii tuh nasib baik okayh je xkisah nak makan ape..hiks..

Sejak ngandung nie mmg jarang sgt masak..kite xleh bau dapur..xleh bau org masak..kang mulalah uwek2..sendri masak pun kemain seksa nak abiskan..adehhhh..
bile teringin maka terjadik lah my version of kuey teaw goreng..
version main campak2 letak2 rase2 jer..

Happy tummy, happy me!...hehehe..

p/s : apo nak jadik la ngan kite nieh..arinie handbag xlupe bawak..tp purse xbawakkkkkkkk!!!!!!!...huwaaaaaaaaaaa..nasib baik la pagi td somi kite bg duit belanja..kalau x mmg xde duit kite arinie...sobsssssss...

14 comments:

  1. Selamat pagi...
    Singgah sini...
    ololo...nampak sedap tu kak..
    ini klu sihat boleh masak nie...lagi sedap rasanya kan...=)
    Jom Join... http://seindahcerita.blogspot.com/2015/08/segmen-u-follow-i-follow.html

    ReplyDelete
  2. Melting tengok.. uwaaa... menahan rasa je ni.. sobsobsob..
    psstt: entry akak tu eerrr... hehehe.. mungkin lambat-laun siapa yang rapat tau kot.. ;)

    ReplyDelete
  3. Bila dah dpt makan nikmatnya alahai.... sedapnyaaaa kan,..kan...
    Macam mana pulak purse tu boleh duduk kat luar handbag pulak

    ReplyDelete
  4. sodap tu..tmbh kerang lg sodap..heh

    ReplyDelete
  5. aduiii ai yg dah x ngandung pun ngidam kalu camni

    ReplyDelete
  6. adeh..tengok pon terus teringin ni camno

    ReplyDelete
  7. Bila nampak pic keutiaw tu ..memang rasa nak makan je masa ni....kwetiau goreng memang best makan masa santai petang ni.

    ReplyDelete
  8. terliur pulak tengok kuew teow akak ni.. ayokkk :(

    ReplyDelete
  9. Assalam sya,
    alaaaaa
    uols ni buat iols mengidam dah tau3

    ppsssttt : iols tak pekenen hokey he3

    ReplyDelete
  10. Perghhhhh memang terliur hokey kotiau tu..
    Sedap nampak :)

    ReplyDelete
  11. Sedapnya nampak kuew teow mak yong...

    ReplyDelete
  12. kikiki... biasalah tu klu dah kelangkelibut kdg ade je yg tertinggal kan.. mujo somi bg duit belanja ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...