Tuesday, August 18, 2015

:: Kesukaan ::

Kite kan penah mention kat entry yg mana tah..skang nie kite mcm gile nak makan buah..

So sabtu lepas ade pasar malam kat umah kite..somi kite gie beli makanan..alang2 pesan rambutan..kite nak rambutan kuning tp takdak..rambutan merah je ade..merah pun merah la..
First thing first..kupas siap2 pastu masukkan dlm fridge bagi sejuk..makan waktu sejuk adalah nikmatttttttt..hiks..
Owh haaa..kite pesan jugak pulasan..tetibe mcm tingin..nasib baik ade..mmg semua nie kite hadap sorang jer tau..hehehe..

Agak2 buah kundang skang nie tgh musim x..feveret jugek tuh..hehehe..

15 comments:

  1. Dapat jugak yang diidam2 kan erk....

    ReplyDelete
  2. samaaaa..kupas siap² n smpn dlm peti ais..

    ReplyDelete
  3. Salam...
    Singgah pagi =)
    sama²..menjadi kesukaan bila dah togel kulitnyer..hihihi

    ReplyDelete
  4. Musim buah kundang baru lepas sebelum puasa tempohari Falsya
    Tapi tak tahulah kat sana
    JB sekarang musim durian, rambutan, pulasan dan manggis.

    ReplyDelete
  5. Kesukaan akak juga tu Falsya..
    Sekarang tengah musim kan..
    Tapi rumah mak akak tak berbuah pulak..
    Kalau tidak puas makan..

    ReplyDelete
  6. sukela sya sudah dpt apa yg diidamkan.... best mkn sejuk2 mcm tu...haha

    ReplyDelete
  7. Betuuulllll makan time sejuk2 adalah nikmatun!! Hehehe happy baby dalam tummy mami dpt makan buah kannn.. hiks!

    ReplyDelete
  8. Sama dengan akak, sampaikan anak2 pun terikut-ikut.. dah kupas simpan dalam peti sejuk.. lepas tu makan.. heaven rasanya..

    ReplyDelete
  9. sedapnya ....
    faez ngan jue je layan buah2 mcm nie...
    farisyah tak berapa layan sama geng dengan ayah dia

    ReplyDelete
  10. bila x dikopek mmg dipandang sepi.. bila da kopek siap letak dlm peti ais, berebut!

    ReplyDelete
  11. uit, jgn mkn rambutan bnyk sgt, buah tu manis, tinggi kandungan gula ;)

    ReplyDelete
  12. kupas siap-siap simpan, nak makan pun rajin sikit

    ReplyDelete
  13. kupas lps tu letak dlm peti eh.. hehe xpnh lagi makan rambutan yg sejuk2 ni.. kene cuba ni.

    ReplyDelete
  14. Assalam sya,
    hat merah tu tu buah kundang kaaaa???
    he3

    pssttt : iols ni buta buah he3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...