Friday, February 15, 2013

:: Fear Factor ::

Sgt fear factor..hehehehe..view dr opis kite hingga ke bwh..gile gayat kut..geli2 perut kite bile bukak tingkap..

Kite kan kalau berdiri tinggi2 gini, kite ade this one weird feeling tau..feeling utk terjun..betul xtipu..sbb tuh xleh usha bwh lama2..rase mcm ade suara yg memanggil2 je suruh try terjun..baru tingkat 15..belum 30 40 keatas lg..ngeeeee..

29 comments:

  1. yup, memang ada perasaan cam gitu...ce try naik menara kawalan trapik udara tu..sure rasa nak terjun tu meluap2...siyes tak tipu...

    ReplyDelete
  2. memag gayat kalau terlampau tinggi.
    nak tengok bawah pun takut. seriau :)

    ReplyDelete
  3. wohhaaaaaa.. tinggi! ida suka duk tempat tinggi2.. hehehhe

    ReplyDelete
  4. mak ai... tinggi nyer!!! aku pon mcm ko la bebs rasa mcm nak terjun. x tau nape kalo ade kat tpt tinggi itu la perasaan aku... hehehhe

    ReplyDelete
  5. me duduk tingkat 12..tiap² hari lalu dengan selamba tepi beranda tu :)

    ReplyDelete
  6. Kita pun tak boleh tempat tinggi gayat...

    ReplyDelete
  7. tak blh tengok lama-lama ni...fuh..fuh

    ReplyDelete
  8. @♥cikmOt♥ ish..sama la kite kakak..xleh duk lama2 kat tmpt tinggi..paham rase tuh sbb kite pun sama..;)

    ReplyDelete
  9. @miza yusof kan..mcm mana la perasaan org yg terjun bangunan tuh semua...

    ReplyDelete
  10. @::EIDA:: suke tmpt tinggi keR?..takutnyeeee....

    ReplyDelete
  11. @watyz kan babe..asal nyeah gitu...sbb tuh bahaya kalau berdiri tinggi2 nie..

    ReplyDelete
  12. @syawalsimpsons nie baru tingkat 15 sue dh rase gini..adehhh

    ReplyDelete
  13. @♥ Wina ♥ it shows that u are so berani..hahahaha

    ReplyDelete
  14. @ieda immi nasib baik ade angin kering skit peluh..hehehe

    ReplyDelete
  15. klu saya cmfrm da pening-2 klu tgk bawah lama-2. huhu

    ReplyDelete
  16. suara memanggil2 suruh terjunnn?
    perghhhhhhh. serammm. kak sya, ular dengan tinggi kak sya mana lagi tak sanggup? nadia tinggiiiii tak sanggupppp kak syaaaa. rasa kecik besar kecik besaaa. :p

    ReplyDelete
  17. please please elakkan diri jangan tengok bawah...

    ReplyDelete
  18. kak intan tgk pon dah gayat..kak intan memang takut tinggi

    ReplyDelete
  19. kadang2 rasa nak terjun kan? huh!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...