Friday, February 22, 2013

:: Kemaruk Bihun Sup ::

U'olls mesti dh kenyang kan..kate pun baru abis lunch..kuikuikui..

Kite kan skang nie boleh kate setiap hari kat opis nie, makan bihun sup time lunch..mmg sedap u'ollsssssss..terasa2 lagi sup tuh kat anak tekak nie haaaaa..

Kadang tuh dh nak dekat2 time lunch, terbayang2 je bihun sup tuh..masalahnye ari2 tau..bkn seminggu sekali..muke nie dh jd pelanggan setia dh kat tmpt abang tuh meniaga..ari2 tuh jugak la menepek muke setiap kali lunch time..hehehe..

11 comments:

  1. lapar... belum makan lagi huhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. sedapnyerrrrr...mood lapar skrg....blm mkn lg...

    ReplyDelete
  3. lama x makan makanan berasaskan sup :)

    ReplyDelete
  4. perghhh sedapppnyer.....
    tapi ade sayur lah plak..hehe

    ReplyDelete
  5. Mhun sup ada taugeh, kacang mmg xmkn la aku haha
    pantang mkn mhun sup ada toge hehe

    ReplyDelete
  6. Waaaa seadpnyer Gegurl.. penuh ngan lauk...

    ReplyDelete
  7. wahhh nampak pun sudah menggoda jiwa raga

    ReplyDelete
  8. mak aihhh menggoda buat teringat soto berlada kat keramat tu huaaaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...