Monday, February 25, 2013

:: Xde Motif ::

Charm of LOVE...

Selalu kat opis xpakai..arinie boleh tah nape terpakai plak..mamai sungguh lahai..mengganggu nak wat keje asyik kentang kentung je kat meja..

Nak simpan plak nnt terlupe letak mana sbb takut tercicir..penah jadi u'ollsssss..penah skali hilang tercicir..rase nak menangis pun ade..nasib baik la jmp..org yg short term memory lost mmg gini laaa..

Birthday present yg pertama dr mok mok..;)))))))..motifffff???..tgh ngantuk so asal boleh je sbb ade kat atas meja..asyik duk bukak, pasang, bukak, pasang..serious xde niat lain okayh..

16 comments:

  1. utk sue ada x mok mok nk kasi..akakkaakkaakak

    ReplyDelete
  2. ni gelang ke gelang kaki ni...ce citer

    ReplyDelete
  3. Ok... jgn sampai lupa letak atau cicir pulak. Cantiklah...

    ReplyDelete
  4. @syawalsimpsons nnt mok mok kate die bg senyuman jer...hehehehe

    ReplyDelete
  5. @Kakzakie sbb tuh xbukak2 sgt kakak..takut cicir...hehehe

    ReplyDelete
  6. akak suka bendani.. gantung2 gitu.. tapi akak tak reti nak pakai ... entahler ...

    ReplyDelete
  7. nice kalau nampak tangan sya yg pakai....ke tuan dia dah xnak, cer kasi kat sini, org kat sini sentiasa nak nie...hihiiiii

    ReplyDelete
  8. cantik..jaga baik2 tau gelang ni kang ilang pulok..

    ReplyDelete
  9. santek... kita suka gantung2 ni... tp semuanya silver jer... xde yg sabo mcm ni...mahal...hehehhee...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...