Wednesday, February 20, 2013

:: Fizz Fairuz Dah Putus Tunang? ::

Otw gie opis td layan HotfFm..tetibe terdgr yg Fizz Fairuz dh putus tunang..waduh waduh, ngapain...kihkihkih...katenye tunang si Fizz Fairuz tuh berstatus isteri..my GOD!!!!..tp xkan la boleh smp wat majlis bagai..family belah pmpn tuh xkan la melayankan aje..ishhhh..

Pastu katenye pulak, Fizz Fairuz mcm terkene buatan org..sbb die mcm dlm keadaan xsedar gitu..siap katenye otw nak ke majlis pertunangan die mcm2 bende jadi..kete rosak la, ade second tot la..hurmmmm..bukan kate nak percaya sgt tp bile dh kene kat diri sendri mmg ade kemungkinan pun Fizz Fairuz kene mcm tuh..wallahualam..

Macam2 hal la zaman skang nie..

Dh2..jom layan statement Fizz kat SINI


“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam.
Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.



“Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.



Foto
Fizz berkata, empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu.


37 comments:

  1. padahal sue dapat info yang fizz ni mmg dah tau pompuan tu bini org...tapi laki pompuan tu takmo cerai, nak tgk sampai bila..kakakakak..macam2...nampak tak jemah.kakkakak tahu jaa

    ReplyDelete
  2. @syawalsimpsons laaaa..ye ker?...betul2 jemah nie..hahahhaa..tp nape smp dh tunang baru kate gitu nyeah..kan malu smp dh putus tunang bagai..

    ReplyDelete
  3. a'aa kan heran... xkan family pempuan tu layan kan jee...

    ReplyDelete
  4. ishh.. nauzubillah.. peliknya.. kesian jgkkan... dtg buat majlis tunang bagai... rupenya isteri org.. keluarga perempuan tu pun... x tau status anak ke... ke.. sebab kwn nikah kat thailand

    ReplyDelete
  5. @IntaNBerliaN itu la psl ina..pelik sungguh laaaa..

    ReplyDelete
  6. @Masya tau xpe masya..tp perasan x gambo tunang Fizz..mcm die xhappy je kan..mcm layankan aje..tp mcm dh lama je dieorg kawen..xkan la family xtau..

    ReplyDelete
  7. ERKKK...memacam hall plak mamat nih...tula, buat kat almy gtu, kan dh terkena..opssss

    ReplyDelete
  8. family pempuan tu xtau ke?? mejik betul..

    ReplyDelete
  9. Macam2 kan...akak sensitip betul hal ni.asyik2 kuantan.

    ReplyDelete
  10. Dh berabes duit kot...
    Membazir je

    ReplyDelete
  11. ntah hape2 ntah. family pompuan tu x kan la x ble halang anak dia. agaknye dh tunang tu kot dia pk laki dia nak ceraikan rupanye tidak pulak. ehehehhe

    ReplyDelete
  12. ni TRENDING hari ni ni...hurmm...sian dia

    ReplyDelete
  13. hihi.. same la post kite pagi nih.. tkezut gak bile member opis gtau pagi td.. nasib kamu le fizz.. langkah kiri gamaknya.. huhu

    ReplyDelete
  14. @iduraz pelik2 manusia skang nie..mcn nie pun boleh jd..hehe

    ReplyDelete
  15. @MizzTina hahhhh..itu la yg pelik tuh..xkan side pmpn xtau..

    ReplyDelete
  16. @nea lopah aah la kan kak...lately nie kalau ape2 kes mesti kuantan..pasal maid dera anak tuh pun kuantan jugak...hurmmm..

    ReplyDelete
  17. @Nad MamaZN kan nad...baik la sedekah kat kite..hahahaha

    ReplyDelete
  18. @watyz aku pun rase gitu jugak la waty..tp kalau betul la kan, ko bg la anak ko cerai dulu baru la kasik tunang ke kawen ker..pelik pelik

    ReplyDelete
  19. @aizu's life sama nyeah..hehehe...nasib fizz kan..bini org plak tuh...haishhhh...pmpn tuh mcm xtakut dosa je kan..

    ReplyDelete
  20. terkejut beruk jgk baca paper online td....

    ReplyDelete
  21. tulah kan dah ada pepatah buat baik berpada2 buat jahat jangan sekali....
    kan dan kena balasan tunai cash....

    ReplyDelete
  22. ramai tui story psl mamat ni tody

    ReplyDelete
  23. haa kan
    dgr gak berita nie
    x pasal2 .. sib baikkk almy diamkan diri
    kalau tidak .. takut je kena santau dik org yg dengki kan ! erghh
    macam2 dunia skrg nie
    takuttt huhuh

    ReplyDelete
  24. hehe dh putus..mcm2 hal..last2 kena sihir la kunun

    ReplyDelete
  25. @fazilzura hahaha..itu la psl...hot story nie..;)

    ReplyDelete
  26. @♥ Wina ♥ sgt laaaa..kalau i jmp fizz nie mcm2 soalan i nak tanye..hahaha

    ReplyDelete
  27. @ieda immi tau xpe kak..zaman makin moden tp manusia makin kolot...pelik3...

    ReplyDelete
  28. aisehhh mcm2 lah.tapikan kalau pikir logik takkan kena buatan sampai 7 tahun.rasa mcm kena tipu ngan fizz jer kan?gaknya betul kata jemah sue tuh.haha..patut cerai talak 3 jer bini dia tuh!

    ReplyDelete
  29. Susah nak caya....kot2 Fizz tue tak nak peminatnya lari kikiki

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...