Wednesday, May 7, 2014

:: I'm Late ::

Argghhhh i'm late..dh la kuau lmbt..pastu sekaliiiiiii, jalan jammed la puloppp..teruk lak tu jammed kat jalan semarak nie..huwaaaaaa..bile nak smp opis nieeeeee.....
Gilossssss la jammed gini..rase mcm nak terbang jer kalau jammed gini..
Budak baru bgn tido..letih sgt kut sbb duk ngamuk jerrr mlm td..kuikuikui..
Fresh from oven.ini budak dh 2 mlm dh ngamuk je kejenyeee..nak beralih bulan gamaknye kut..byk akal saja nak dera mommy..hehehe..


9 comments:

  1. tula kan klu opis kat area bandar sgt nie...mengadap jem memanjang..
    klu nieyl..aduhai...stress..:)
    ala..ala...budak meragam 2 malm yea..sian kay mommy awak..

    ReplyDelete
  2. kiki...qisya cam nk marah mummy jer jeling gitu....
    cian mummy kena jg malam yer...hihiii

    ReplyDelete
  3. qisya, awak buat mata besar camtu mmg sejibik sejibun daddy la hahaah!

    ReplyDelete
  4. muka bad mood x menahan...hehe

    ReplyDelete
  5. Kalau jem memang boring Falsya.
    Qisya ni muka bangun tidur lagilah sama dgn muka daddy kan..

    ReplyDelete
  6. alamak usha dering tu macam mok mok la gayanya..hahhahahh

    ReplyDelete
  7. hari ni memang jem...akak cari jalan alternatif pun jem juga..last-last pusing balik....

    ReplyDelete
  8. Tengok muke pun ketat aje...huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...