Thursday, May 15, 2014

:: Indoor Pun Boleh ::

Baby carrier nie bukan hanye boleh dipakai utk jenjalan kat mall or mana2 outdoor ye..indoor pun boleh jugak tau..indoor yg kite maksudkan adalah seperti di dlm umah..
Mcm ini ye kawan2..sgt sesuai utk anak2 anda yg manja sesgt yg nak berkepit je 24/7 smp nak wat keje pun xleh..mcm budak dlm nieeee..nmpk x bdk tuh..

Okayh itu saje..sekian..kbai..

7 comments:

  1. sue time masak pon pakai, sebab izz sebok nak tgk apa yg ibu dier dok masak kat atas dapur

    ReplyDelete
  2. hahaha..bwh 6 kilo okey lagiii..kene yg 9 kilo kat umah tu nangisss nak pakai sentiasa dlm umahh...hehehe...

    ReplyDelete
  3. ololo...lamanya tak jenguk qisya...makin manja dia sekarang ye^^nak berkepit dgn mummy je...heeee:)

    ReplyDelete
  4. tu dia qisya..xmo berenggang dengan mommy dia ya..

    ReplyDelete
  5. geram tengok montot mek tembum ni....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...