Friday, May 16, 2014

:: Tah Pape Nak Geli2 Tangan ::

*Before tuh, kite gie vacation bukan during bulan pose..most probably on 2nd day raya..nnt la kite cite2 nyeah psl cuti2 Malaysia tuh..sabar kayh sabar..hehe..*

As for now, kite nak cite psl pensel..getis je kan nak cite2 pasal pensel nie..huahuahua..kite punye tgn nie kan, xtau la ape pesyen..byk nau bende yg nak digelikan..kite xleh pegang kertas yg baru potostat..kan tgh panas2 tuh..kang mulalah tgn kite jd mcm geli2..pastu xleh pegang kertas yg mcm berpasir2..haiyooooo...naik2 bulu tengkuk..kene gie basuh tgn dulu..xpun kene letak lotion..haiiihhhh..

Pensel nie pun salah satu laaaa..kite xleh pakai pensel kayu..kalau menulis pakai pensel kayu nie, mulalah serba xkene..mmg tetibe jadi slow je nak menulissss..pastu smp senget2 leher, kepala, ngan molot menahan geli..smp tgn boleh jd mcm lemah gile..makin lama kite menulis makin kuat kite genggam pensel kayu tuh smp dh jd mcm budak baru nak belajo menulis pegang pensel dh..pelik kan pelik kann pelik kan..tp tuh laaaa, serious x tipu..sudahnye kite akan stop menulis pastu pinjam pensel tekan (mechanical pencil) sesiapa..


Kite punye pensel tekan mmg ade tp kene sakau ngan sape tah..main pinjam2 pastu wat rete (harta)..pastu nak beli yg lain asyik la lupe...so last weekend gie Mid pastu masuk Carre4, tetibe tingat nak beli..bile dh beli, terlupe lak nak bawak gie opis..adehhhh..

Skang nie dh bawak gie opis terus letak nama..kalau ilang gak lagi, mmg nak kene ikat pensel tekan kite tuh kat memana..

Korang pun sama pelik ke or mmg kite sorang je yg pelik..kite pun xtau la kenapa kite mcm tuh..kihkihkih..

8 comments:

  1. ooo igtkan bulan pose td, hehe.. ok ok ai tunggu k entry cuti2 tu hehe..syoknya!

    kite tak penah jumpa lg org camni..kiranya falsya istimewa... ;)

    ReplyDelete
  2. kite pulak pembaris...
    tiap minggu hilang tah kemana...
    haha..

    ReplyDelete
  3. 1st time dengar 'alah' dengan pensil kayu..heheee
    mungkin masa mnulis tu pensil tu akan ikut lenggok kita mnulis tu yg 'geli kot..

    ReplyDelete
  4. ikat dekat meja macam kat bank tu!

    ReplyDelete
  5. Oh... tangan Sya ni pandai tak nak pensil murah dia nak yg mahal hihi..
    Tempat kakak pun sama kadang ada stationery org atas meja kakak dan kadang pulak kakak punya yg hilang - biasalah dah macam ada kaki boleh berjalan..

    ReplyDelete
  6. Oo..first time tau tau ada org geli2 pgg pensel kayu ek...hehe

    ReplyDelete
  7. ehhh sama pesenn ngan nory lah...nory ingat nory sorang je cmtu...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...