Monday, May 19, 2014

:: Rongak ::

Hiiiiii u'ollsssss...how was ur weekend?..weekend kite xde ape2 aktiviti pun...sabtu lps gie Mid Valley..kan ade baby expo..kite nak crk sweater qisya..tp before tuh mesti kene majuk2 dulu ahh sbb mok mok bising kite x gosok baju die...wakakakakakaka..okayh, part tuh mmg salah kite la..tah la...bile dh wat2 keje umah terus jd mcm letih lak nak gosok baju..baju keje bapok banyak nak kene gosok.lg mengundang malas menggosok la kan..kihkihkih..i hate gosok baju!!!..

Tp kejap je leeee..bile mok mok dh wat pangai gile die memujuk dgn cara menggigit terus okayh dh...hoiiiii, tamo pikir macam2 okayh..wakakakaka..
time nie daddy gie kuau duit dlm beng acik ghimau..
 muke mek tembun mcm, "hurmmmm, what evahhhh mommy..take my photo as many as u can..whattttt evahhh mommy"..huahuahua..kite post gambo nie kat IG..pastu bile tgk terus mcm, eh eh nape mcm rongak gigi kite tuh...wahahahaha..tp xrongak tau..mcm tuh la agaknye rupe kite bile gigi belakang tuh rongak...bahahaha..
owh my hero..qisya's superdaddy..comel gile pakai baju pepel smbl galas beg pink tuh..welebiudomok..

Ahad pulak xkemana..mlm baru kuau..tuh pun gie makan durian kat SS2..ade org tingin nak makan..

vavavava..sedapppppp...dapat la mkn 2 bijik..itu pun dh kenyang..bg qisya rase skit..suke die..kepala dh mcm wiper dh sbb tgk daddy die makan..mommy nak bg lagi, tp daddy marah takut nnt kang anak die panas la ape la..hahaha..

Tp dlm pada kenyang tuh, smpt gak la gie makan indomee kat gerai2 dpn balai polis SS2..kihkihkih..there goes my weekend..xmenarik kan..hehe..

14 comments:

  1. cantiknya kulit dua beranak ni... durian ss2 memang tetap ada kat situ, musim ka tak musim duk ada, senang la warga sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. makaseh aunty...;D

      tuh la...ade musim ke xde musim ke mmg byk je kan durian..hehe

      Delete
  2. kuningnya isi durian tu.haihh..teringin lak..

    ReplyDelete
  3. ala tomei2 nya dia.. emm...cedapnya pic last tu

    ReplyDelete
  4. okey la dpt gak hangout kat luar..huwaa...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. misti la sonok auntu soya...ngeee,.

      Delete
  6. menarik la tu falsya..janji kluar dr umah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn nad..mcm cacing kepanasan kalau xkuau...ahahha

      Delete
  7. ala flsya.. kite pon nak makan duyan tu !!! tp risau plak umaira solehah . tp rasa cam nak gak makan la. kalau 1 2 ulas leh kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap faszzzzz..hehe..ehh, kalau bf ade effect ker??...;(

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...