Tuesday, May 19, 2015

:: CILI MUKA KAK ANI ::

Hahahahaha..bongok tajuk..
ceramic nie kite dpt time beli apo tah xingat..nmpk xmuke kak ani tuh..

Ceramic tuh kite guna utk letak cili sos la letak cili boh la cili padi la ape la..

So kalau sape2 rase nak cili2 muke kak ani tp xboleh, boleh la guna ceramic nie as an anger therapy ..wakakakakakaka...kadang kalau kite nak letak cili kat ceramic nie mesti kite duk sebut, "cili muke kak ani..cili muke kak ani"..bahahahahaha...

Sampai somi kite pun duk ikut..kalau die nak suruh tambah cili, mesti die akan ckp, "cepat cili muke kak ani"..huahuahuahuahua..

Motip?????..xde ape..saje je..otak tepu..

12 comments:

  1. lawak di ptg ari..sbr je la hehe..meh cili kak ani

    ReplyDelete
  2. Aduhai....sabar je la...puas akak fikir dh knp korang laki bini ckp mcm tu.. rupanya ada muka kak ani kat situ....akak tgh pening bila ramai berbalas komen kat entry2 blog akak

    ReplyDelete
  3. boleh luah perasaan kat mangkuk..hahahaa

    ReplyDelete
  4. alahai...suspen jer..hehheee

    jom kunjungi blog ku
    http://85mutiarabeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hahahaha.. ade la jugakkan lawak dlm rumah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...nasib baik kak bukan nama kak Ani...klu x kena cili sokmo...kihkih

      Delete
  6. Assalam sya,
    pinjaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm :)

    ReplyDelete
  7. Hahaha...lawak lah mommy mek nih.

    ReplyDelete
  8. Hahahahhaha. ku sangka muka siapa :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...